2013年11月11日 星期一

一拖二 唔容易

一拖二, 真係唔容易!!!

仲記得第一次一拖二出街, 只敢o係屋企附近散步, 仲要覺得自己好大陣仗, 忍唔住叫路人甲幫我影番張一拖二相留念...


睇番相, Kobe仲係2個月人仔, 好細粒, 所以仲可以揹住!! Koey就仲坐緊車仔!!!

後來天氣太熱, 加上呢個夏天多雨, 我都無乜再出動, 直到初秋雨量開始減少, 天氣又無咁熱, 我o既一拖二大行動先再次展開!!! 

但係...Kobe又大件o左喇喎, 揹住佢太耐已經無可能, 咁佢坐車仔o既話, Koey咪要行囉?!

um...
Koey會唔會行行o下扭坐車, 叫我抱細佬?
Koey會唔會行得耐太攰扭我抱?
Koey會唔會唔肯拖住我/車仔亂咁走?

好彩, 呢一切擔心, 都係多餘o既!! Koey比想像中生性, 由第一次一拖二出巡開始, 佢真係一次都無扭過我抱, 每一次都好乖拖實我行, 一句喊'攰'都無!!!

睇o下我o地去o左幾多地方!!

中央公園

博物館

Snoopyland

圖書館

唔止咁o架, 我同Koey都越o黎越熟習一拖二出街, 所以仲越去越遠添!!!!!

Go!!

坐港鐵入元朗~

去大埔~

逛尖嘴~

雖然暫時都仲未夠擔挑戰過海...但可以陪兩位寶貝去咁多地方, 我已經好滿足o架喇!!!

講真, 一拖二辛苦嗎? 當然辛苦!!!

Kobe、車仔再加勾住o既BB用品, 大大話話最少30磅, 要推之餘仲要應付轉彎、 上落斜、梯級同埋上落火車中間o個條空隙...重點係, 全部要單手搞掂!!

另一隻手呢? 當然係拖住Koey!! 雖然Koey的確好乖, 拖我拖得實到我fing都唔甩, 但路面高低不平, 2歲半人仔隨時kick親跌低在所難免, 所以我亦要隨時ready枰起Koey, 防止佢跌倒!!

另外仲有出入要推門、塔lift、上落只有電梯無lift/只有梯級無斜路、上落巴士/的士等, 呢d難題機乎每次出街都會遇到, 好彩遇到好心人時, 我真係每次都從心感激, 但好人真係唔係到處有, 無人幫o既話我就要發揮無窮小宇宙, 單手推門/按lift門, 單手推車, 再用口控制Koey行動, 又或者變身'力神', 抱住車仔上落梯級, Koey就襯機鍛練一下平衡力, 自己上上落落!!

危險嗎? 其實都有D o架 !! Touch wood暫時未有咩意外, 最多都係Koey kick親跌損下膝頭咁o者!!! 但萬一我搬車時Koey落樓梯kick倒, 又或者俾lift門夾親, 仲有我一手拉車一手拖Koey塔電梯是但甩一邊手....所以, 唔係奉旨等人幫, 但如果大家遇著我呢D一拖二行動o既(...um...其實我出10次街都未必撞到有人同我一樣一拖二...) 都可以幫一幫o既話, 我諗意外發生o既機會真係低好多o架!!!

我, Koey同Kobe都好多謝每個幫過我o地o既好心人!! 多謝!!

數完未? 未, 我都仲未講一拖二出巡o既事前準備同番到屋企o既善後工作...仲有o係街食飯兩個都要餵又或者是但一個唔耐煩唔肯食想走... (睇o黎要開多篇blog再詳談...HAHAHA!!!)

近來, Kobe仔越o黎越唔鍾意坐定定'等'我o地食飯, 又多一個挑戰喇!!! 

不過呢, 都係o個句, 睇見理應出外跑跑跳跳o既小朋友可以出街呼吸一下新鮮空氣, 真係辛苦d都無計!! 唯有同自己講句:

加油呀, 媽咪!! :p

16 則留言:

  1. 你真係好強, 佩服佩服﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Jenny!!!! 我會繼續發揮小宇宙!!! Ush!!!

      刪除
  2. 2個小朋友都仲咁細, 可以1拖2真係好勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有時我都諗, 如果細o個個已經好似大o個個咁已經戒片又自己'畢'o野食, 咁真係輕鬆好多呢!!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝支持呀!!! 我會繼續發揮小宇宙!!! Ush!!!

      刪除
  4. 推門、塔 lift 都 OK, 上落只有電梯無lift/只有梯級無斜路就真係好難攪! 朋友見我返香港一拖一帶住個仔出成日街話我勁 (有時真係 lunch, tea & dinner 都約咗人) 但我會盡量撘地鐵, 避免巴士的士... 你呢啲一拖二先勁啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你出成日街都好勁呀, 我其實都好少帶佢o地出咁耐, 因為自己都會超攰呢!!! 其實我都好少坐巴士的士, 但有時唔好彩遇著落雨都無計!!! 同埋HK D 火車站還好, 出到九龍, 大部份地鐡出口都無lift, 得樓梯, 所以我暫時1拖2去到o既地方都幾有限!! HAHA!!

      刪除
  5. 好勁啦 諗到會超辛苦 返到屋企仲要攪一輪家頭細務 你是超人媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑, 有時我都覺自己好似超人...
      就算有時係1家4口出動, 番到屋企D功夫都係我做...老公最多幫到我睇住是但一個等我專心處理另一個...

      你就o黎都要1對2, 仲要番工, 你在職媽媽又有在職媽媽辛苦之處, 你都要加油呀!!!

      刪除
  6. 您真係似超人媽媽, 我到依家都唔感一拖二去得遠,
    Koey同Kobe係乖乖,所以媽媽可以帶您地去多d街街喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ar!!!
      Kobe之前仲細一舊飯咁, 所以都仲未太難handle...但佢開始大個識o野, 我諗遲D又有新挑戰, 希望到時handle到啦!!!

      刪除
  7. Really cannot imagine how you can handle all these!!! Add oil!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初細佬未出世我都想像唔到呢, 而家就'唔想想像', HAHAHA!!!

      刪除
  8. your daughter looks exactly like you!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 都真係幾似!!! 就好似你朗朗似你咁似呀!!! :)

      刪除