2013年11月27日 星期三

主婦手, 你幾時先肯走?

主婦手呀主婦手, 自從Koey出世後o個個冬天你出現後, 你就一直唔肯離開我...

仲記得o個個冬天只係我成為全職主婦o既第一個冬天, 因為要照顧Koey又要煮飯, 雙手不斷濕水, 再加上極度乾燥o既天氣, 你就慢慢出現o係我手指公上面...

開頭你都唔算惡, 但慢慢你就開始原形畢露, 侵佔我手指公都唔夠, 仲要去我食指霸地盤!!

還好, 你未算毒, 無令我痕癢難擋, 最多只係令我表皮不斷脫落, 最後指頭爆裂流血收場o者...

甩皮甩到好似路線圖咁...十指痛歸心呀陰公!!!

點對付你好呢?

搽cream? 
唔係唔得, 但轉個頭又煮o野/換片/抱B, 基本上雙手真係要不斷掂水, 搽完轉頭又濕水, 咁搽o黎有咩用, 反而浪費晒...

用方間治主婦手方法?
曾上網查一D天然o既治主婦手方法, 有浸白醋或綠茶, 綠茶完全無效, 同用水浸無分別!! 至於白醋, 效果較好, 但如果手指頭有傷口, 就痛到媽媽聲...日日浸又會令手指長期有陣酸味...

戴膠手套洗碗?
以為手指唔使掂咁多水嗎? um... 可能, 但事際上又唔完全係!!! 因為洗洗o下碗可能又要搞BB, 成日又除又戴, 結果手套入面都會濕濕o地, 最後就係焗住D水再加埋手套邊刮住刮住手臂位, 搞到手臂位都益埋你囉!!!

o係手臂位o既你就毒喇, 又紅又痕!!! 雖然我無戴手套之後就漸漸好番, 但原來你只係搬o左去手指尾住...

(咁核突o既相, 都係細張D好...)

由於惡毒o既你搞到我手指尾又痕又紅, 結果我忍唔住R到損晒紅晒, 迫於無奈, 當時大住肚o既我只好搽有輕微類固醇o既藥膏(孕婦適用)先可以控制住你!!!

紅色o個支就係醫生俾, 含少量類固醇o既藥膏!!
其餘就係我有主婦手後試用過o既hand care用品!!! 不過無一隻完全有效, 因為一停用就番發, 同埋對手指公d菌有用唔等於對手指尾有效, 或相反...!!!!唉!!!


生o左Kobe後, 由於坐月期間我唔使掂水, 加上勤力搽cream, 惡毒o既你都弱o左好多, 但陪月一走, 你又強大起o黎, 直到最近都仲係時好時壞, 真係令我好頭痛!!!

主婦手呀主婦手, 你究竟幾時先捨得走呀??唔通要等到我'退休', 老o左洗唔到碗煮唔到飯先肯離開我?

2 則留言:

  1. 主婦手... 我之前都有, 喺手指關節位, 返工後好咗 (因為終於有時間搽 cream!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 番工唔使成日洗手, 自自然會好...頭先我問我媽, 佢話佢都係等我同細佬妹大D隻手先好番...

      刪除