2013年11月5日 星期二

又大一歲了!!

又大一年喇~~~

呵呵, 自己網購番o黎o既'生日禮物'!!!! 不過當中只有對boot係我自己o既!!!其餘都係兩年小朋友!!

今年生日係星期六, 本來都幾好, 但撞正Koey幼稚園面試, 仲要打孖上, 為免小朋友太攰, 所以特地叫老公提早一日請假, 去食buffet慶祝!


 


D o野食唔錯呢, 算係近來吃過最好味o既buffet!!

之後我o地就去影相!!! 眨o下眼已經係第三年去呢度影相喇!!

一年一年又一年, Koey又長大了!

一家三口變一家四口!!

是日Koey猛催住要走, 結果都無乜幫老公同一對寶貝影相!!

我就影o左唔少, 呵呵!!!











超滿意呢張, 呵呵, 唔似生o左兩件吧?!




影完相, 帶Koey去遊樂場~




2/11, 正日生日!!! 我一早就帶Koey去Interview, 之後就等我d屋企人上o黎慶祝~~

Koey送o左朵花俾我~

齊人大合照, 開餐!!

爭相送吻, 我暈喇!!!

3/11: 今日入o左元朗, 同我班好姊妹慶祝!!




我收到條靚裙褲做禮物, 好靚呀, thanks so much!!!

10 則留言:

  1. 好鐘意你每年去公園影的相 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!!! 其實頭兩年其實無呢個idea o架, 但今年影埋, 覺得之後一定要keep住年年去!

      刪除
  2. 靚媽媽, 你真係keep得好好呀! 唔似生左兩個呢~ 祝你一家四口日日都咁開心幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你祝褔呀!!! 而家比未生女之前仲係重o左5-6磅o架, 所以貪心D, 可以再fit d 仲好!!! :p

      刪除
  3. 每年去返同一個地方影相幾好喎!!! d相好靚呀! 係邊個公園?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!!! 其實頭兩年其實無呢個idea o架, 但今年影埋, 覺得之後一定要keep住年年去!!!

      o個度係香港公園呀!!! 其實對我o黎講都幾遠, 早知第一年影就搵個近D o既地方, HAHAHA!!!

      刪除
  4. 身型真的KEEP得好!羨慕!
    同埋,我覺得兩姐弟的笑容好似呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks thanks!!! 你生完有排忙都會keep得番, 放心!!

      刪除
  5. sweet family, happy birthday !!!!

    回覆刪除