2013年11月20日 星期三

Koey 2歲半喇!!!

Koey: 我2歲半喇!!!!

呢日我帶o左Koey同Kobe去傢俬舖玩!!

愛美係女仔o既天性!!


永遠不同步o既笑容!!


Koey 揀o左Jelly杯當生日蛋榚!!

細佬都好想食咁喎!!!

驚喜o既四口合照!! 因為爸爸本來唔得閒, 但後尾又趕得切番o黎同Koey影相!!!

好味!!

眨o下眼又半年....

同4個月前相比, 又大個女o左喇!!!

呢半年Koey大個o左好多, 適應o左細佬o既存在, 少o左為小事而大喊, 越大越懂事!!

食: 仲記得陪月未走前仲係食緊粥仔, 而家就完全食大人o野, 唔使分開煮!! 大部份時間都自己'畢', 不過食得超級慢, 好多時反而係大人怕佢食到凍晒而餵佢, 亦有時係佢見爸媽食晒離座洗碗做o野得番佢一個, 想人陪佢而叫我o地餵!! 每次食飯都要1.5hr, 真係食到凍冰冰, 又浪費時間...其實就算餵佢都係趙得好慢, 一係就掛住講o野, 真係好難improve...!!

訓: 半年前半夜訓覺一晚醒幾次o既情況持續個半月後終於完結, 而家Koey唔使人tum訓覺, 講完故事唱埋歌同佢講goodnight就自己訓, 讚!!!

自理: 半年前只係識拉拉鏈,扣啪扭同著/除鞋, 而家已經學識扣扣扭, 著褲著襪, 試過幫佢笠件衫落頭後就自己著晒成套衫出街, 真係方便o左我唔少!!  半年前開始戒片, 而家9成9成功, 連之前間中漏少少VV落褲先至出聲叫VV o既情況近排都無再出現, good!! 半夜條片一向係乾, 但早一個月無同佢著片佢朝早仲會lai到成床濕, 呢個月同佢著番片訓又無再lai, 我諗而家已經連續兩星期朝早係乾片, 不過咁凍, 猛一唔著片又lai濕晒都幾麻煩, 要再觀察多一段時間先正式同片片say bye!!!

說話能力: 超好, 同大人無分別!! 會講反話, 又識舉例, 間直係舉一反三, 仲會學足我語氣話爸爸無手尾, 試過話爸爸: "你有無見過媽咪將XX放o係呢度!!!" 第一次聽到時真係俾佢笑死!!

記性: 近日又約番陪月EE見面, 帶Koey出去時佢無啦啦同我講: "呢, 你記唔記得呢, 細佬個肚臍有o野夾住o架!!" 聽到o個下真係打個突, 因為臍帶呢樣o野, 真係細佬甩o左之後7個月以o黎都無人提起過, 估唔到佢咁耐之前o既o野都記得, 仲會表達番出o黎, 真係好驚喜, 唔可以睇少小朋友o既記憶力!!

體能: 差!! 仲未學識跳, 跑都係扭扭下咁, 不過點都比半年前有進步! 

社交能力: 有待改善!! 不過比起半年前一有同齡小朋友埋佢身就喊有進步, 至少而家唔會喊, 最多避開, 間中都見到佢'話'其他小朋友阻住佢玩...!! 對大人方面, 有禮貌o左, 雖然大部份時間都要人提, 但對住日日見o既人, 好似管理員, 就開始主動同大聲叫人, 有時甚至會話俾管理員叔叔知佢去o左邊度玩!

希望半年後o既Koey繼續進步, 努力!!!!

2 則留言: