2015年7月5日 星期日

東京大阪親子遊2015 - 20150615 Day3 (上): Tokyo Dome City ASOBONO

叉完一晚電, 呢日9點幾就出發喇!!! 

我o地行去酒店附近o既大手町站, 因為睇地圖好近酒店, 諗住近d就可以快d 去到今日o既目的地~ 位於水道橋站, 東京巨蛋Tokyo Dome City入面o既ASOBONO大型兒童室內Playhouse!! 

點知...原來大手町站o既地底範圍好大, 分好多條線, 而我o地要坐o既都營三田線係要行到最最最遠先去到, 再加上上上落落o既梯級, 真係未出發我老公子已經抬BB車+細佬抬到手都軟, 我估我o地至少行o左20分鐘先到達都營三田線, 諗番轉頭, 早知去番東京駅坐JR中央線去水道橋站可能仲快呢...

好喇!! ASOBONO 10點鐘開, 我o地10點05分到, 點知....


人多到龍尾差唔多o係場外繞o左一圈!! 龍尾有職員拎住牌, 寫住要等80-90分鐘先入到場!!!

唉, 真係又失預算, 真係估唔到星期一朝早都會多人成咁!!!

老公子同細佬排隊, 我就帶Koey行一圈望下環境!!! 我見到大部份排隊o既都係日本當地人, 全部都係打扮時尚o既年輕媽媽, 佢o地多數都係約埋幾個媽媽朋友一齊o黎玩, 或1拖1或1拖2 , 小朋友主要都係3-4歲或以下o既學前兒童, 1拖2 o既細B大多數都未滿周歲, BB車當然不少, 但更多係用揹帶揹住!!

老實講, 呢個場面令我覺得有d異地文化衝擊!! 

係喎~, 日本人無'工人姐姐'喎!!
係喎~, 無'工人姐姐', 所以年輕媽媽們就無選擇要做'全職媽媽'了!!
係喎~,  做'全職媽媽'一湊二, 但佢o地都可以搵到時間Keep住打扮得靚靚出街 (特別係頭髮, 個個都set得好靚, 一定花o左唔少功夫!), 我呢個懶打扮o既媽媽真係要檢討下呢!
係喎~, 佢o地多數3年抱2, 唔似HK咁多獨生小朋友, 就算生兩個都可能隔好多年!
係喎~, 佢o地咁多1拖2, 咁佢o地一個女人仔又點應付東京鐵路上上落落o既梯級o既呢?
係喎~, 做全職媽媽都可以約三唔知己一齊帶住小朋友出街玩, 咁咪唔會悶親囉!!

...如果...如果我都可以好似佢o地咁, 有多d朋友做全職媽媽, 又同我住得近, 咁就好喇!!

好喇好喇, 回歸正題, 由於得個等字, 我就同Koey周圍行下~~

呢張相睇唔出張畫有乜特別哩??

去片!

個效果都幾得意o架!!

好喇, 等o左真係大約80分鐘, 我o地終於入到場喇!!!

小朋友好開心呀, 終於有得玩喇!!!

其實唔好話小朋友, 大朋友見到呢個室內playhouse咁大, 都好想做番小朋友, 自己玩埋一份!!




呢個藍色'海洋'波波池真係幾正, d波多到真係好似游水咁!!




搖搖椅~

不同類烈o既攀爬~~ 總之每樣玩意玩一次都可以有排玩呢!!

波波池側邊有個大型彈床!!

開心到跳起!!!

好鍾意呢張, 影得好有動感!

好玩到爸爸都忍唔住跳埋一份呢!!

之後我o地去o左另一邊, 呢度成地車仔同路軌, o岩晒男孩子!!

條片好悶呢?? 無法子, 因為小朋友玩得太專心喇, 叫極影相拍片都唔會有反應, HAHAHA!!!

小朋友點都唔抬頭...

咁我同老公子就唯有玩下自拍啦!!

老公子後尾都有幫手起路軌, 不過Koey起o既高架橋太易斷, 最終都唔係太行到車!!

砌路軌玩Thomas實在太令人著迷, 我同老公子三催四請, Koey & Kobe都唔係太願意郁, 終於我講o左'N'次我o地只係玩o左個playhouse o既一半地方, 仲有好多地方未玩未睇, Koey先肯放低路軌, 跟我去場地另一邊繼續玩!!!


呢邊有好多超巿食物煮食玩意, 種類多到玩唔晒!!

兩位小朋友由鐵路維修員一變就變o左小廚師, 一樣玩得投入!!

由於Koey & Kobe又試玩得好投入, 所以佢o地玩緊時, 我就再周圍行o下未去o既地方喇!!

好多Hello Kitty 超巿收銀機俾小朋友扮買o野!

呢間房有好多台襟掣o既小玩意!!

呢度係Library, 全場最少人o既地方!!

呢邊仲有d木馬仔同足球機等兒童玩意!

煮完飯去做收銀!!

同埋繼續煮飯俾爸爸媽咪食!

超巿車仔都有!!! 睇o下Koey & Kobe買o左幾多o野!

對於小朋友o黎講呢度實在太好玩, 唔走就只會沒完沒了, 所以最後我o地玩o左個半鐘頭(全家4540yen)就走喇, 再唔走, 又到食o野o個邊排隊o架喇!!!!! 

ASOBONO 對面就係food court, 好方便, 我o地12點半入去時其實都好多人喇, 等o左10-15min先有位!

Food Court都幾大, 位置都幾多!

食物方面都唔錯o架!!!


溝通問題, 我本來的確係話試炒麵, 但老公子話呢間無人排隊買, 於是我就答應再叫多個烏冬, 點知老公子聽唔到, 照叫炒麵....的確唔係太好味! :p

好喇, 食飽休息夠繼續玩喇!!!

先行行Food court 側邊o既店舖, 原來都係賣動漫人物o既舖頭!!!

爸爸好入戲喎!!


有IQ博士同龍珠!!! 其實仲有火影忍者同其他, 但我唔多熟悉喇!

到戶外喇!! 呢度係個室外遊樂場, 有摩天輪, 海盜船...

迷你洗衣機, 迷你跳樓機...

旋轉木馬..

仲有駕車仔!!

噢, 呢個小朋友咩事咁淒涼呀??

原來...

家姐有得玩駕車仔, 細佬未夠3歲無得玩!!!


喊得幾慘!!! 明明車車先係細佬最愛, 但竟然有得睇無得玩!!!

呢轉車仔400yen x 2玩得2min左右...其實都幾貴!!!

另一樣Koey & kobe想玩 o既, 就係Merry go round喇!!

唔使排隊就有得玩喇!! 好似都係400yen一個人!!

呵呵, 今次我o地就醒目喇, 話Kobe 3歲 (無錯, 木馬都限3歲以上先玩得!!), 終於唔使睇住家姐一個玩, 自己都可以坐喇!!! Kobe仔開心晒!!


不過呢...大家留意到嗎??? 原來爸爸揀o左隻唔識上下升降o既馬仔俾Kobe坐呀...真係失敗...好彩細佬無發現, 仲樂在其中, 如果唔係睇怕要坐多一round先心息喇!!

好喇, 下午又熱又曬, 玩完呢兩樣都差唔多3點喇, 其實呢度仲有好多地方可以行可以玩, 但為o左下午行程, 都係不得不走喇!!

又番入food court買雪榚食!!

我唔客氣喇!

Koey 揀o既菠蘿味&同朱古力味乳酪雪榚! (475yen)

分甘同味?? 細佬試o左一啖就話唔食lu!!

Koey做乜咁o既樣??

原來係扮細佬!!

細佬飲完汽水覺得好冰凍剌激, 成個人凍到震咁樣, HAHA!!

去片


好喇, 離開Tokyo Dome City呢個Area喇!! 呢個地方真係好適合帶小朋友o黎玩, 如果時間許可, 逗留成日都唔會悶, 至於ASOBONO, 真係好推介, 如果可以, 中午o黎可能已經唔使點排隊就可以入場, 慳番d時間呢!!

我o地之後會去新宿, 請繼續留意Day 3下集啦~~~~YEAH!!

2 則留言:

  1. 成個行程全部都為仔女為先, 佢地真係好幸福呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 都係o架, 佢o地悶猛叫攰我o地都會好辛苦, 唯有少d時間shopping, 陪多d 佢o地玩!

      刪除