2006年7月31日 星期一

Hurt!!!

I wear a pretty new 'point-headed' shoes to work this morning, but I have not protected my ankle with adhesive tapes...it hurts so much and i feel pain during the journey to office.  After I arrived, I found out my ankle swells and bleeds so much...my shoes also becomes red at the ankle area...so horrible and painful...my feet looks so bad and ugly now, how come...why can't I wear sporty shoes to work...I hate that!!!!

=========(以上內容係公司寫,由於無中文輸入,所以只好寫英文)=========

放工喇,貼o左膠布後好少少,但顧得腳踝位,前面d腳指位都救唔到!!其實我第一次著尖頭鞋咋,估唔到咁迫咁痛,腳指都迫到變形喇,真係佩服日日著住又行動自如o既朋友/同事呢!!!

記得細個每次整損手腳,沖涼都好怕傷口掂到水,因為一定好"o拿",隨住人越大,唔小心整親機會越少,所以都好耐無試過傷口掂水o個種痛...今次我成隻腳掌都損晒,仲見埋紅,腳部仲係沖涼時難免唔濕o既地方...所以洗白白時簡直痛死我...忽然覺得自己著o既雖然係"大人"鞋,但忍痛能力卻遠不及"小時候"...

今日先星期二,幾時捱到星期五俾我雙腳著番對舒服鞋透透氣!!!!

P.S. 原來係我dept個head個人唔鍾意人著涼鞋,所以唔俾人著...所以除o左我dept外,我見到其他dept o既女仔都可以著斯文靚涼鞋番工...真羡慕!!!!


12 則留言:

  1. 整傷對腳踝都幾慘,要好番先可以再著過,又或是貼好多膠布...小心呀... 新鞋的學問︰ 1. 要0係屋企試著多幾次,著鬆少少,仲可以睇下邊部份要加鞋貼 2.第一次著出街就唔好行太多路 3.第一次著出街最好係冇咁熱的更氣,又或行冷氣地方,因為熱的話對腳會脹,會刮腳 4.我會買定不同款式的膠布或貼鞋軟墊,仲會放0係銀包,以備不時之需 ps:星期六搭西鐵時,坐對面的女子對腳指公的一節骨向外"突"了出來,佢著住對birkenstock涼鞋,舊骨"突"左出對鞋外,好k型,我想是穿尖頭鞋形成的。所以,令我悟出穿鞋都要顧下自己對腳,變左形就一世喇!

    回覆刪除
  2. 好嚴重呀﹗你要小心呀﹗希望你快D好番﹗駛唔駛睇醫生呀? 我都試過著高跟鞋整到隻腳損晒,之後我買鞋會小心D,eg D皮係軟同埋唔好太高跟. 一隻好既鞋係好重要架,因為我地長時間要著呢﹗  

    回覆刪除
  3. 多謝仙廸同Monchhichi 珍妮o既tips 呀!!!仙廸,你講得無錯,我今朝的確著住對新鞋行去火車站...加上朝早起身天氣又熱,我估我雙腳都脹o左,所以更刮腳...對鞋其實幾新幾靚,但都唔知自己仲夠唔夠膽再著... 另外想問,如果著o個d細細對o既lace襪仔(for 著婆仔鞋o個d!)後先著對鞋又會唔會好d??(我知著絲襪會無咁刮o架,但天時暑熱,唔想著番工咁辛苦!) ...可能要買番d深色婆仔鞋番工好d...尖頭鞋似乎我著唔起...

    回覆刪除
  4. 你著到流血都幾傷。第一日著就係帶定塊膠布好d, 我都唔會著咁尖頭, d 腳趾好快會變形。如果係office坐底都會脫鞋鬆一鬆...同埋只會預計果日唔行太多路先著高踭~~ 高踭仲唔要斗零踭.....買對鞋鞋都幾煩, 但著起黎真係靚d..hahha

    回覆刪除
  5. 係呀,我有時都會貪對鞋靚,搞到對腳損左,好慘架! d lace襪仔都冇乜用,我只係用來吸汗,衛生d姐! 去買d鞋貼啦!

    回覆刪除
  6. 我試過一次著對新鞋番工,因為怕有好似你的遭遇,所以我 帶多一對鞋 ,以備不時之需,不過好在個次無事。自此之後,每逢著新鞋,又或落大雨,我都會咁做。

    回覆刪除
  7. To Menu: 係呀,女人就係愛靚唔愛命...嘻...我係office都有除鞋,因為我個位好入,無人見到,所以可以俾機會雙腳休息呢!!! To Cindy: 鞋貼又係乜東東呀??? To 午夜飛行: 睇怕我都要放定對鞋係公司喇,尋日整損腳,上星期五落大雨成對鞋濕晒,兩次都好狼狽呢!!

    回覆刪除
  8. 我會0係office放一對拖鞋,以備落大雨整濕鞋之用。 有d軟墊可以貼0係鞋睜位,有d幼幼地又可以貼0係d涼鞋帶...有唔少款色架,可以去屈記、卓記得買,又或下次同你出街買啦!

    回覆刪除
  9. 我為o左上一份工, 買o左新鞋, 因為慳錢, 買o左 cheap 鞋, 點知發覺, 買高跟鞋係唔應該太慳的, 因為真係好痛, 刮到我 "損" 晒......

    回覆刪除
  10. 係呀,cheap鞋真累事架,所以要更加注意呢!不過我都鍾意買d cheap cheap鞋,方便襯衫。最近都買左一對桃紅色cheap cheap尖頭鞋,靚就靚,不過都唔太舒服,要貼軟墊! 你第一次著尖頭就有咁痛苦的經歷,可能你都唔想再著喇,不過,做女仔要識得著尖頭、高跟、斗零鞋,唔係要日日著,係以防一d場合需要姐。努力呀! 祝早日康復!

    回覆刪除
  11. 係呀,我而家有三對番工鞋,其中兩對係o係鞋店買,尖頭著損人呢對就係o係賣衫o既舖頭仔買,似乎o係鞋舖買o既點都有質素保證多d!!! 仙廸,無錯呢,呢d就係愛靚唔愛命,我都係今年先第一次著船底同尖頭,都算遲呢,哈!!!

    回覆刪除
  12. 返工鞋我買來買去都係 Walker Shop, 因為個鞋底舒服, 同埋我腳板細, 冇乜其他選擇.

    回覆刪除