2006年7月12日 星期三

停電你會做乜??

今日大廈大停電,朝九晚六,無冷氣,無電視,無電腦,無電梯,無燈,無雪櫃...如果大家唔使番工,停電o既日子會做d咩呢???

今朝八點十五分就起身趕住出門口,如果唔係就無電梯!!我同媽咪出到旺角只係九點幾,所以去o左酒樓飲茶,其間我o地仲遇到都係住我座樓o既一位婆婆呢!!由於做足準備,我o地邊睇雜誌報紙邊食o野,時間都唔多難過!!話咁快十二點喇,我同媽就去買戲飛睇今日o岩o岩上畫o既"反斗車王"!!!

之後我o地緊係做女人o既強行~Shopping!!!仲諗住應該可以好快消磨時間,點知天氣又熱又焗,我o地仲要行花園街,真係有少少手羅苦o黎辛,所以行o左一個鐘多少少已經頂唔住番番去新世紀廣場!!!!睇o下錶,兩點三咋,但我媽已經被又焗又熱o既天氣搞到頭痛,所以無心機行街,最失敗係我o地買o左4點40分飛,如果買2點50分咪時間o岩o岩好囉,認真失敗!!!最後我同我媽去o左杏花樓食糖水,好慢好慢咁食,食到三點半,然後再去foodcourt坐坐到四點三,真係辛苦,但終於捱到四點半入場睇戲喇!!!!

本來我可以請我媽睇戲應該好開心,因為我媽無幾可會去戲院睇戲,但我知佢好頭痛...好彩套戲夠搞笑,希望我媽睇得開心啦!!!睇完戲快七點,我同我媽都歸心似箭,真後悔,如果睇兩點十番到屋企咪差唔多六點等到有電囉,唔使搞到而家頭又痛番到屋企又夜!!!!唉...Anyway,終於捱過o左無電o既一日喇!!!!

P.S. 其實如果我唔使陪我媽媽,我會選擇係屋企睇書學日/韓文,只要屋企仲有水就得,因為我本身係室內唔怕無冷氣,捱得熱呢!!!

P.S. "反斗車王"都幾好睇,特別係葛民輝o既配音,好正!!!最衰片尾時睇唔切配音個cast list,好想知道邊個配o個架紅色大車,因為片尾花絮時佢猛讚自己配得好聽!!!好搞笑!!!另外,睇完後我行出街見到頭幾架車時(包括火車),都不自覺咁覺得d車有眼同咀呢!!!!(不過好似都係怪獸公司, Finding Nemo好睇少少!)


7 則留言:

  1. yeah ,第一!  

    回覆刪除
  2. 天氣咁熱,最好都係訓一覺!

    回覆刪除
  3. 哈,但無冷氣訓成日呢,支唔支持得住???

    回覆刪除
  4. 我都覺怪獸公司好睇d~~~~~~如果停電, 我都會照常在家, 睇下書, 聽下收音機 (用電話)

    回覆刪除
  5. 套戲會唔會似<頭文字d>呢?有賽車既快速感 無電的確幾麻煩呀﹗

    回覆刪除
  6. 快速感...似乎無乜呢,唔覺好快!!!!其實賽車場面唔太多o架咋!!!

    回覆刪除
  7. 無電我會留係屋企睇書學韓文同埋瞓覺! 而家我d韓文終於有d成績0刺!簡簡單單既我都識讀識睇同埋識聽0刺!

    回覆刪除