2006年7月7日 星期五

生活數碼化

一朝早收到電話,星期二in那份有消息,叫我下星期一去中環final in,太好喇!!

尋晚大昏迷後今日仲有少少眼訓,不過今日唔使再出去頻撲,可以留係屋企,繼續整理自己o既財政excel表!!忽然係度諗,如果我將我擁有o既所有教科書,小說,圖晝,notes,所有相片全部scan晒入電腦就好喇,一o黎可以掉晒呢d惹虫虫o既紙張,慳番唔少空間,二o黎又唔怕d書同相發黃發舊,仲可以有一個數碼library咁,隨時搵資料,睇相,真方便!!!可惜,我屋企無scanner...不過,就算有,要完成呢個壯舉睇怕要等自己退休先有咁多時間喇!!!哈!!


8 則留言:

  1. Good idea !  I'll do it shortly !  Thanks!

    回覆刪除
  2. 恭喜喎!  有得final in 即係成功左一大半啦!!  再加上小小運氣, 惦哂啊! 妳話要將d嘢scan哂落部腦到啊, 我諗妳要買部記憶體超強先得啦, scan好"sign" 位傢!!

    回覆刪除
  3. 我覺得你呢個idea好正﹗

    回覆刪除
  4. 無錯,要完成呢個壯舉似乎要幾多資源呢,Scan o野o既時間,edit 文件,將之分類o既時間...嘩,好大o既時間投資!!!唔知我幾時先可以完成呢個壯舉!!

    回覆刪除
  5. 我之前o既 printer 壞了, 所以買部可以 scan A4 文件o既 printer, 好好用, 尤其是申請職位時. BTW, 有關 User Interface 的駐上海職位, 我知道有兩間不同的公司 (不是 agency), 曾經自己直接刊登招聘廣告, 如果你錯過了, 可以告訴我, 我盡量幫你找找, 因為我有個習慣, 有興趣的職缺廣告, 我都 copy and paste 在 MS Word, 方便廣告有限期過後, 也能知道那些公司的聯絡方法和對職位的要求.

    回覆刪除
  6. mini PERSON 迷你人 2006/07/09 01:19:24 /
    我之前o既 printer 壞了, 所以買部可以 scan A4 文件o既 printer, 好好用, 尤其是申請職位時.

    回覆刪除
  7. 我因為之前轉職,上網bid左部hp的3 in one printer,只係$4xx咋,抵到痺呀,有時要見工,我都會上中原網print個地圖出黎,好方便架,你都諗諗佢啦! 不過,我以前都有諗過要儲個digital file,但係一來好sign時間同ram,而且我都鐘意揭揭書的感覺。

    回覆刪除
  8. 係呀,我仲讀緊書時都好討厭係電腦睇notes,所以會print 出o黎睇,但而家d notes唔使成日睇,只係當store係度做reference,所以而家又覺得佢o地好阻訂呢!!哈!! 雖然有呢個idea,但我諗真係無時間實行呢!!!

    回覆刪除