2006年7月24日 星期一

第一日上班

第一日番工,本來都算順利,但衰在我被人話我著得太casual!!!由於我係system team,所以我低估o左formal dress o既重要性,一大朝早去到中環,見到另外兩位新同事o既黑色打扮我都未知驚,直到HR帶行tour時解紹到一位女性高層時,佢一句"system同事呀,唔怪得著得咁casual啦!"我先知死...可適為時已晚,睇o黎我已經被d高層點晒相,怪新仔唔識世界事少,影響我team形像事大!(其實同team o既女同事話我著得OK,可能我係boundary case o卦...而且仲係第一日...真唔想拎一筆錢置裝!!!)

行完中環tour再行灣仔tour,呢棟building太舊,d 'lift'有離心力,仲close得好快,會夾親人,好驚!!!我同兩位新同事唔同team,但都係坐同一層,地方幾細,走廊窄,但好彩張台夠大,而我個位背窗,無人睇到我電腦(就算睇到都無所謂...因為所有Instant Messanger 都block晒!)!!!而我呢幾日o既task就係睇一d System Training Tools,好似以前d電腦書咁厚,有趣o既同事們仲特登影o左張相send去我email,相中有把尺度住我叠書高度總和係15cm!!!

行tour,食welcome lunch,影證件相...三點先坐埋位睇書,到六點半放工!!整體o黎講,今日都算順利...唯獨dress code有問題!!!當然,我有N咁多樣o野唔適應啦,公司大,'立'雜o野自然又多又煩...多張Form要填,又要交多樣文件,仲要特登開個怪銀行戶口出糧,好麻煩!!!!另外,車錢我已經負擔沉重,而層樓o既同事,特別係我team都無人帶飯,日日同佢o地出去CWB呢d高消費地方食飯都幾係...再加上置裝費...唉...投資很大!!!工時方面朝8點半晚...oh forget it la...當六點幾七點穩陣...再加上來回共三個鐘車程...六點半起身七點出門又係另一樣適應!!!最後,我係屬於HR,人事呢樣o野...今日行tour見到d人各式口面都覺得同以前番中小型公司好唔同喇(我爸晚飯時話如果知我係HR Dept就可能出聲叫我唔好轉工...噢,好似一盤冷水咁...但後尾佢又話學system 好喎...!),對於我呢個不善社交o既人o黎講,呢樣可能係最大挑戰!!!

Aza Aza Fightin!

ZZZ....


10 則留言:

  1. 我呢邊的官僚都唔係咁易適應,幸好仲有3個星期就要走。而你,就要俾心機慢慢適應喇! fighting...

    回覆刪除
  2. 又唔好諗得太差住, 努力學習!!

    回覆刪除
  3. thank you so much!!! 希望"盡快"適應啦,我第一份工時,番o左兩三個月先覺自己"適應"呢!希望今次唔使咁耐!!!

    回覆刪除
  4. 後生女的,好易適應,一齊加油啦!

    回覆刪除
  5. 加油呀﹗希望你快d適應啦﹗

    回覆刪除
  6. 我都算好彩, o係香港做o左 3 年o野, 都冇公司要求 dressing code. 只係前陣子返o左 2 星期o個份工, 要求 smart casual, 即係至少要穿西褲, 唔接受牛仔褲, 但星期六可以 casual wear. 因為之前那份工有 dressing code, 所以返工前, 我去行旺角o既店舖, 有平有貴, 我當然係行o的平 ga 啦. 其實中環, 灣仔 & 銅鑼灣一帶, 要平o既都有 ga, 有一間叫 UP DATE o既, 類似油尖旺一帶成日見到o既 In Fashion 咁, 不過 UP DATE o既衫, 可能因為區域問題, 我覺得好o的. 買幾件平, 先至有一件比較貴 (仲要係 mega sales 時去執特價貨, especially 西褲). 咁樣置裝費先可以 meet 到我極有限o既 budget. 日子耐o左, 發覺屋企愈來愈多黑色衫褲裙, 因為黑色百搭, 同埋同一款衫, 黑色比其他顏色更加 formal. UP DATE o既地址, 希望幫到你, 你放工後可以去睇睇: 中環德輔道中三昌大廈 220 號地舖 中環士丹尼街 23 號地舖 灣仔軒尼斯道 183 號地舖 灣仔軒尼斯道 375 - 379 號地下 D 舖 銅鑼灣 36 號渣甸街 D1, D2, E1 地舖 銅鑼灣o個間好易去, 好似係接近 F 出口的. 我都係 "路痴", 去唔熟悉o既地區, 要帶地圖出街 ga!

    回覆刪除
  7. 日子耐o左, 發覺屋企愈來愈多黑色衫褲裙, 因為黑色百搭, 同埋同一款衫, 黑色比其他顏色更加 formal. 不過, 而家我偏向買: 黑色, 白色, 米色, 杏色, 灰色, 藍色, 粉紅色, 棗紅色, 深紫色, 因為亂咁襯, 都可以襯到好多套唔同款出來.

    回覆刪除
  8. 多謝你d資料呀!!!上身衫我都有可以配襯o既,但而家最欠缺係下半身,我都知黑色係不二之選喇,但最麻煩係質料同花邊,plain o既當然實o岩,但又唔想咁悶,所以成日好怕買錯會變得casual,番工唔著得!!好煩呢!!!

    回覆刪除
  9. 你著唔著裙 ga? 其實如果你著裙的話, 我發覺買裙o既花款明顯好多, 冇咁悶. 其實我平時都唔喜歡著裙, 不過見咁多黑西褲, 雖然o的款都唔會 exactly the same, 但慢慢見到衣櫃太多黑色, 搵衫都困難, 所以我又慢慢買多o左顏色, 或者比較易襯o既 pattern.

    回覆刪除
  10. 我著裙o架,我都覺裙會多d花款呢!

    回覆刪除