2006年7月13日 星期四

我暈囉!!!

我今日打開報紙就忍唔住不停尖叫!!!我的비實在太正斗喇!!!

<明報>韓國人氣型男Rain,不愧當選台灣雜誌選舉的「最完美身材藝人」,他的胸肌一騷再騷,歌迷依然甘之如飴﹔歌迷認為其舞姿非常強勁,身體幾乎無多餘脂肪,絕對是完美身材的最佳示範。

Rain為百事拍攝廣告,可說是「用胸有地」,他與另一位胸肌型男古天樂同時大騷肌肉,相比之下,Rain的42吋胸肌穩佔上風。兩人在廣告中飾演馬戲團成員,Rain是飛刀手,而古仔則負責噴火﹔大隊為了Rain,移師韓國拍攝,首次開工作會議時,Rain居然親自現身,並提供不少意見。

由於rain對金屬物料敏感,經理人反對在他身上塗有金屬化妝,但rain卻很喜歡此構思,故游說經理人公司﹔他把超過18種金屬貼在身體上作試驗,現時貼在他身上的都是純銀。rain又稱,與蔡依林、陳冠希及古天樂一起看完成的廣告後,覺得真的拍得好cool


5 則留言:

  1. 佢身型的確唔錯, 其實韓國o既男人似乎都比較大隻同埋有肌肉. 舞步亦好好睇! 例如: Sad Tango, How to avoid the sun 都好有型.

    回覆刪除
  2. 對對對,唔知點解香港無呢一類男藝人,本來郭富城都算,可惜身高差少少,如果佢高多幾吋,相信佢星途一定更順利!!!

    回覆刪除
  3. 對對對,唔知點解香港無呢一類男藝人,本來郭富城都算係呢一類,可惜身高差少少,如果佢高多幾吋,相信佢星途一定更順利!!! 另外,我尋晚發夢見到 비 ,仲係相中呢個型仔造形呢,殺死人喇!(落在我心的小雨,羡慕嗎?嘻!!! )!!如果今晚可以再發夢見到佢就好喇!!!

    回覆刪除
  4. 今晚睇 15/16, 香港先生 Rocky 胸肌在香港男士而言算係好大, 不過我當時知道數字, 見觀察好大反應, 其中一個嘉賓李克勤話: "我加埋兩隻手臂都冇 42 寸呀." 當時, 我就心直口快講o左句: "唔係好大o者." 可能因為我 ex-boyfriend 都有 42 寸, 我見慣o左, 就覺得男人 42 寸好 common. 在韓國, 有次去游泳池, 真係成大班韓國年輕男士, 身型都 fit 到可以做 model, 因為有身型又有身高.  我諗可能因為韓國男人要接受軍訓, 軍訓前後, 練體能都好 make sense, 順便變到大隻o左都或者會好容易, 就算係瘦o既韓國男仔, 我都見過瘦得來有胸肌又有腹肌, 我諗韓國男人一般比香港男人重視身型. 好似我 ex-boyfriend, 幾乎日日起身照鏡睇下自己 fit 唔 fit, 唔 fit 佢就真係會的起心肝去 keep fit. 今日寫o左兩篇有關 Rain 的, 你可以睇睇: 비 (Rain) 的 LV 時裝秀 비 (Rain) 的家居照片

    回覆刪除
  5. 哈哈,我卻很'恨'身邊人可以咁fit呢...我身邊認識o既男仔中,都無人去做gym...所以望見Rain 時真係流晒口水....

    回覆刪除