2006年7月25日 星期二

NDS

今日繼續self-study,但速度奇慢,唔知跟唔跟到schedule...由於今次真係要專心事業,所以我決定呢個幾星期唔帶飯住,等同team人食多幾餐飯熟d,無好似以前咁一開始就帶飯,搞到好耐都未同到公司人熟!!!!

今日lunch大家叫飯盒,由於好快食完,所以大家就一齊玩NDS,佢o地一班大約九人差唔多人人都有NDS,於是七部機連線一齊打機,玩孖寶賽車!!!!小妹都係第一次玩NDS,但可能近排同細佬都有玩番超任模擬器,所以今日都打得唔差,總排名都有第五...(out of 8, haha),就係咁一班人每人拎住一部機打足一個鐘(我o地早o左食飯盒!),手指超支力,但幾有趣,哈!!


10 則留言:

  1. 我都出街食左成個月先飯架~~~~ 呢家d人好似少玩PSP le~

    回覆刪除
  2. 我都係打NDS的,可以連線及網絡搵人對戰係佢一大優點,仲有個touch screen,令d game更有趣...

    回覆刪除
  3. 大夥兒一起玩真是開心了!我也發覺很多朋友愛玩NDS,從前也喜歡電玩,現在像放棄了。 食飯時間是與同事建立關係的好時光,最怕同事連這麼短的時間也在談公事。

    回覆刪除
  4. 我都有玩NDS, 但仲未試過連線對打, 但同事間冇人買NDS, 我都想試吓, 我諗應該會幾好玩!

    回覆刪除
  5. 估唔到咁多人都有玩喎,可以連線打機的確幾果癮,咁多人一齊連線都好順,畫面一流!!!!而且我覺得NDS好似親切d,因為有孖寶兄弟,只係差在個主Mon細o左d,冇盡用上蓋o既空間!!!

    回覆刪除
  6. 如果可以好似psp咁睇埋片仲好呢!

    回覆刪除
  7. 哈哈, 我又係, 明明想帶飯慳錢, 同埋我食o野速度超慢, 跟同事一起吃飯, 我多數要人等, 好尷尬, 一係我同佢o地同步走人, 咁我又會浪費食物, 甚至食唔飽, 否則要食飽, 又要人等...... 通常開頭都會跟同事出去食, 後來我會帶飯食.

    回覆刪除
  8. 係呀,我認為係一種'投資'喇,不過有時同佢o地食得貴o既話,都對我有打擊o架,好想快d可以帶番飯呢!!!

    回覆刪除
  9. feonko: 完全明白. 其實我在外國 3 年, 習慣o左連 lunch 都係食自己o野, 好少光顧出面o既食肆, 一來會健康o的, 少o的味精, 二來亦經濟好多呢. 所以回香港後, 我都少o左出街食o野 lu. 之前有位上司, 佢健康一直差到貼地, 於是佢開始帶飯食, 自從帶飯後, 有一兩次因為要跟同事食飯, 所以唔帶飯, 佢發覺間唔中一兩次食街外o野, 已經令佢喉嚨唔舒服, 可見味精對健康o既影響都幾大, 係唔覺唔覺, 積積埋埋令身體差o左 ga.  

    回覆刪除
  10. 不過, 著西褲的話, 一對黑皮鞋都 OK. 著裙的話, 對鞋會更易被人注意到, 所以可能買鞋 & 絲襪o既成本會更高呢.

    回覆刪除