2006年7月29日 星期六

周末Shopping

終於到周末喇!!!一朝去o左影證件相,因為公司要收相,但我無晒存貨!!之後出o左去食澳門茶餐廰,第一次食咋,的確好味,不過都幾貴,我o地叫o左碟推介o既鴛鴦飯,以為係茄汁加白汁o個種,點知係紅米加普通米...味道雖好,但$50無乜食送,唔抵~!

之後去海港城,有間舖大減價,勁多女人,仲排長龍俾錢添,於是我都襯機添置o左一條黑色裙番工,本來仲想買黑褲,但點知我honey極力反對,因為佢覺得三十幾以上先會著西褲/黑褲番工喎...結果我就無買喇!!

番到屋企七點,原來舅父母o黎探我媽,於是我就接力打麻將等媽可以著飯,食完飯八點幾九點,又同細佬打機...一打就到十一點喇,今日節目實在太豐富喇!!!


2 則留言:

  1. 日日著裙會悶架,有d西裙都ok架,而且唔一定係黑色,只要挑選唔娘的就可以了! 西褲都可以著得好型架!  

    回覆刪除
  2. 係呀,褲都OK,可以擋一擋對鞋,著d casual少少 o既...而家似乎買番對舒服d o既鞋更為重要呢!

    回覆刪除