2006年7月20日 星期四

第四次

 
第一次: 好緊張, 亦好驚;
                           第二次: 好開心, 因為對新offer滿懷憧憬
                           第三次: 好咀喪, 因為離開o既決定等同放棄理想及前途
                           第四次: 好唔好意思...

一朝我就主動搵老細,雖然已經係第四次辭職,但都係衰o左, 因為我俾得太多另一間公司o既資料,另佢有機會捉住公司缺點o黎叫我再三思!傾o左唔夠半個鐘,佢都知我心意已決,但都俾多個上午我上網搵資料同諗清楚...無法,唯有下午再交過信...

Lunch約o左尋日見番o既兩位中學同學食飯,去o左奧海城食日本o野,傾o左好多同學仔近況,仲提到以前中一o既豆釘已經眨o下眼中七,time flies!大學畢業做o野後,今次係第一次同中學同學食lunch,感覺真好,可惜今日我last day番呢區,有機會真係要搞個大型Re-U聚聚!下午番到公司,由於老細有o野要趕俾人,所以直到五點先再搵我傾計,一傾就傾到六點...本來我可以五點放工o架(呢度每星期五都早一個鐘放工,再加上我番Flexi-hour,八點半就番到公司,所以可以五點放工!),可惜...感受唔到五點放工o個種"爽"法!不過算啦,最後一日,無得咁計o既...

老細好有心機分析,佢提點我要注意呢行人事出名複雜,而且PeopleSoft不及ERP/SAP出名及應用大,叫我揀大公司就不如揀最好,仲話我唔使咁急,有心搵機會一定有,又suggest我可以邊做邊慢慢搵!(o下!到時走咪仲hurt?)老細似乎真係當o左係"朋友"立場o黎同我分析喇,無可否認佢o既Concern係正確,但"一做就要做最好"o既機遇唔係人人有,既然而家我有"更好"o既機遇,而我之前亦見識過幾份中小型企業o既運作,見識大企業運作亦係時候了!Anyway,我知道呢位老細的確好好人,亦對我好好,(女同事都話佢似乎幾開心請到我!)但世界很大呀,雖然呢度人工較理想,但我唔想好似老細咁o係同一個地方一做就做十幾年呢!

再見喇,好開心遇到個咁好人o既老細,亦好開心同女同事過o左愉快o既幾日,對公司造成不便真係唔好意思,希望我呢幾日內寫好o既software usability comment (原本老細expect遲d先做,但我得閒得滯已經做好...!)對你o地有用啦!

我o黎喇,星期一o既挑戰!我當然明白今日呢一個結束只係我另一個開始,處理不宜,我可能一世只會停留係同一個位置...好彩,而家我唔使邊讀書邊番工,放工唔使掛住d功課,所以我一定要認認真真看待o黎緊呢一個挑戰!Good Luck!

P.S. 我上網搵到一篇好好o既文章(http://uspace.unet.hk/index.php/action/viewspace/itemid/124),詳細咁分析我將會從事o既行業概況,其中有因素仲令我覺得今次決定無錯:

"
企業計算(Enterprise Computing)是稍時髦較好聽的名詞,主要是指企業資訊系統,如ERP軟體(企業資源規劃)、CRM軟體(客戶關係管理)、SCM軟體(供應鏈管理,即物流軟體),銀行證券軟體,財務軟體,電子商務/政務(包括各種網站),資料倉庫,資料挖掘,商務智慧等企業資訊管理系統.

    搞這方面的好處是:

    (1)人才需求量極大...
    (2)這方面的入門門檻相對較低(如果你的軟體功底不是很深,可考慮這一領域) (feonko: 我便是這一類了!)
    (3)這方面的大公司較多...如果將來想到大公司找一份相對穩定的工作,從事這方面機會要大很多。
    
                但缺點也是明顯的:

    由於這方面的入門門檻較低,雖然人才需求量大,但將來競爭對手會較多(feonko: 咁即係不思進取,將來薪籌只會被拉低,特別係更難同大陸競爭!)...國內在這方面人才領域的主要問題是,有經驗的高手太少,皮毛瞭解的人太多。

    從事企業計算領域,最重要的技能型技術課程是:
                 (1)J2EE架構與程式設計
                 (2)大型資料庫系統(如Oracle)
                 (3)基於UML的系統分析與設計。

                 其中尤其以J2EE最為重要,目前J2EE已成為企業計算軟體發展的最主要平臺...(feonko: 似乎要自己增值,我可以從呢方面著手!)

    雖然從事企業計算的人才多,但以下企業計算領域無論國內外都屬稀缺人才:

    (1)掌握大型ERP系統,主要是SAP系統,包括SAP Basis(系統管理)或SAP ABAP(編程)或SAP功能模組實施(特別是財務模組FI的實施)。SAP顧問身價是最高的,而且非常難找。其他大型ERP系統,掌握PeopleSoft(feonko: 這便是我下一份工有機會接觸o既範籌了!)、Oracle Finacial、J.D.Edward、Siebel等大型ERP軟體系統的人也很值錢。這方面的人之所以身價奇高,主要是因為這些軟體很專業,特別大,很難有D版可學習,只有特大企業(如世界500強,90%以上使用SAP)才用得起,而且必須有實際工作經驗才能掌握。如果是一個人人都很容易有機會接觸的軟體,那麼這方面的人通常就不會稀缺。如果大家將來有機會接觸學習這些大型ERP軟體系統的機會,建議毫不猶豫地抓住,那將捧上一輩的金飯碗 (feonko: 希望係真!)在國外,會SAP的人特別值錢。物以稀為貴,這永遠是顛撲不破的真理。SAP的價值不僅是因為他是一個ERP軟體,而是其中體現的現代企業管理理念(如根據訂貨需求自動安排原料採購和生產計畫等)。一般500強公司絕不會像國內很多企業那樣,用J2EE從頭設計企業的ERP系統(即將是怎樣的人力投入,而且設計出來的系統怎麼可能是完善的?),一定都會使用SAP這樣成熟的ERP軟體。用不起SAP的公司可能會用J2EE設計ERP系統。
"


6 則留言:

  1. 剛剛旅行回來就見到你由返工->有another offer -> 辭職,有很大的變化呀﹗ Anyway,希望你份新工做得開開心心,事事順景﹗

    回覆刪除
  2. 多謝你呀,我都希望順利,唔想再遇到好似今年年頭quit 那間公司o既情況...但願我幸幸運運啦!!! 你去旅行好玩嗎?等睇你o係日記分享遊玩樂事呢!!

    回覆刪除
  3. YEAH! 全職投入工作生涯, 加油!!!

    回覆刪除
  4. 咁快又有更好嘅OFFER 啦!  人才當然多人要啦!!  希望妳搵到係妳鍾意合心水嘅工啦!!  加油啊!!

    回覆刪除
  5. To 加莉: 其實我星期一已經收到另一個offer了,但既然答應呢間公司上班,咁正好係一個機會俾自己入去觀察,因為有時唔親身接觸公司內部,都唔知份工好處有幾多,不過番o左幾日,似乎真係另一份更吸引,所以眨o下眼又要quit呢一份,帶俾公司麻煩都有少少唔好意思!!!

    回覆刪除
  6. 由於這方面的入門門檻較低, 雖然人才需求量大,但將來競爭對手會較多 。 (feonko: 咁即係不思進取,將來薪籌只會被拉低,特別係更難同大陸競爭!) ...國內在這方面人才領域的主要問題是,有經驗的高手太少,皮毛瞭解的人太多。 其實除了來自大陸的競爭, 還有其他國家的, 我也感受到, 例如我的台灣網友, 有的希望藉由香港作為 stepping stone, 進軍內地市場. 更有些公司, 知道菲律賓人比大陸人的薪酬更低, 而且菲律賓的專業人才比大陸人多, 英語水平亦更吸引. 我留意到某一間公司的某職位, 在中國內地聘請 2 人 (英語), 台灣聘請 2 人 (英語), 菲律賓聘請 28 人 (而且是英語及日本語)! 可見, 我們要盡早為自己的 international employability 而努力了, 現在在香港找工作, 愈來愈需要國際經驗. 你下星期一上班返新工, 希望一切順利啦!

    回覆刪除