2006年7月19日 星期三

好耐無見!!

今日一朝番工竟然係巴士站撞到個中學同學,更神奇o既係,上到巴士又見到另一個中學同學!!!於是三個人熱熱鬧鬧咁講o下自己近況,原來佢o地就係我公司附近番工,高薪厚職大公司,真羡慕!!!由於聽日係我last day,所以約o左聽日一齊食lunch,唔係就無機會喇!!!

講開中學同學,今年我o地其實畢業五週年呢,似乎係時候搞個大型gathering呢!!!

===============================================

由於已確實答覆了另一間公司星期一上班,所以聽日就要鼓起勇氣同老細講辭職...

老細實在太好人喇,雖然有o野要做,但事實上我並唔忙,但佢今日竟然同我講唔好意思,話呢兩日咁o岩比較忙,下星期會好d (事實上忙o既係佢呀,我一d都唔忙!!) 似乎佢怕一開始太多o野做會嚇親我, 咁o既老細點搵呢...再加上我同我team o既女同事又難得勁好傾...聽日點開口呢...真係好唔好意思,好似負o左老細請我份心意呢...


2 則留言:

  1. 加油啊~~~~~ 我覺得有時老細咁樣反而唔係幾好..哈! 好似唔夠威嚴

    回覆刪除
  2. 但遇到一個好人老細(體恤下屬喇至少!)真係唔係咁易!!

    回覆刪除