2006年7月3日 星期一

呢幾日真係好旺,今朝一早收到兩個interview電話,呢兩份都係兩星期前apply,仲用緊舊resume,兩份都係research o既工作,都約o左星期四interview,又會咁'橋'o既!!!

下午又出灣仔見工...位置都幾偏僻,實際上o係跑馬地,好彩都順利到達!!!呢份工係做programming,1年contract,但renew機會好大,因為呢個大project o既first phase都預計做三年!!!!First in見o既係兩位technical人,傾完後就再直接同Project Manager進行2nd in!!!今日interview自問表現唔錯,至少我似乎開始掌握點樣講到份工同我career target好相關,仲用番尋日interview聽番o黎o既少少terms o黎應對,睇我以咁o既電腦background都過到頭兩個人o既關就知!!最後Project Manager話今個星期完成2nd in後,如果有消息o既話下星期會進行埋final in,希望順利!!!!


6 則留言:

  1. 希望你順利!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 做 programming d job要唔要起碼識幾種programming以上先得ar....

    回覆刪除
  3. 以我睇JOB AD o既經驗,的確好多都要求識幾種PROGRAMMING 呢,最常見好似係JAVA同J2EE, 但我呢樣都唔識呀,所以好多工都唔可以APPLY!!!

    回覆刪除
  4. 好似幾順利喎!  希望妳快d過關啦!!   加油啊!!

    回覆刪除