2006年7月5日 星期三

整理文件

前幾日睇到Menu話要學理財,其實自五月份開始我都開始學習管理自己o既財政狀況,用o左個excel mark底自己每月支出o左d咩!!!由於想條數清清楚楚,所有消費單據我都儲起o左,但由於小妹興趣太廣(又玩手機又整網頁又要搵工...),所以一大堆單據亂七八遭,仲惹了一些迷你昆虫(專係紙張發現,細到得一點o個種),所以今日決定執執個財政excel file!!!仲諗住開多幾張spreadsheet記底MPF,儲蓄同投資戶口o既狀況,然後張個file放入手機(當然要加密啦!!!),咁之後使o左錢就可以隨時隨地用手機修改excel!!!我仲諗住張所有卡片,同事同朋友o既contact資料用excel幾底,咁就可以掉晒所有卡片,唔使係屋企惹昆虫,又可以學o下d大班用手機處理財政事項,yeah!!!!

不過聽日有兩份工要in,所以今日整口唔晒,今晚又想睇世界杯,所以而家都係早抖先喇!!哈!!!!!


3 則留言:

  1. 朋友contact可以用Microsoft Outlook記低好過用Excel, 因為如果有機會用PDA的話, 可以直接將資料轉送到PDA的Contact List. 財政就一定要用Excel喇, 我都有用呢! 第一次留言, Nice to meet you!!

    回覆刪除
  2. 今個月起, 我都有用excel記低支出!!

    回覆刪除
  3. To Ken: Nice to meet you too!!!我唔識用outlook呢,不過我諗我會用我部smartphone output個contact list 去電腦,之後follow 番個format去update,我估應該唔太難呢,最難可能係要做data entry,入晒咁多卡片資料呢!!!哈哈!!! To Menu: yup yup,記低支出有助實行儲錢大計,我o地要一齊建立呢個好習慣!!

    回覆刪除