2006年7月10日 星期一

好眼訓呀!!!!

尋晚捱完夜,今朝八點又被迫起身喇!!!好眼訓呀!!!!!!!!下午兩點半去到中環見工,今次應該係final in,仲諗住今次見HR,佢會同我講個job package大約係點,點知無,就算我問佢contract同perm o既員工福利分別之處,佢都只係答我"大約少o左Medical",似乎佢o地都未傾掂個package呢!!!不過成個interview o既感覺都似係如果我唔介意contract就大有機會有offer咁!!!!Anyway,雖然份工係contract,但如果真係有offer,我今次一定會accept先喇!!!不過,我仲有少少concern,可能要請教o下d 做開電腦工作o既人先得!!!

番到屋企真係超級眼訓,自上星期不斷interview同捱夜睇波,我成個星期都無apply 過新工咁滯喇,今個星期要回複正常生活,訓番飽再努力send application先得!!!

===========================================================

夜晚睇神雕俠侶,開頭睇trailer以為女主角係黃聖依,即刻唔想睇,但後尾再留心睇,原來唔係,而且留意到d畫面拍得好華麗(九寨溝真係好靚!),楊過仲好似好靚仔添!!!!o睇o左第一集,開首跟足原注,李莫愁出場好有氣勢,佢o個句"問世間情為何物,直教生死相許"真令人懷念!!!全真派d陣勢都排得好足,好似耍雜技,又似matrix,睇得出製作好認真,武指一定對原注內o既招式研究得好切底,難怪呢套劇o係大陸收視節節上升!!...諗諗o下,我睇完神雕到而家成十年喇,有少少情節真係唔多記得呢!!!無記咁耐無做過金庸武俠小說,真要好好追看先得!!


過兒好靚仔,有d似古天樂,不過古天樂做過兒時仲係白雪雪,無黃曉明咁型!!

 


我覺得小龍女baby face o左少少,同埋仲差少少清雅脫俗feel!!!!(不過呢個年代,真係無乜人擁有呢個特質呢!)


白雪雪o既Mr Cool版過兒!!


2 則留言:

  1. 我都覺得應該會幾好睇。我記得個女主角做過天龍八部的王語嫣..hahah

    回覆刪除
  2. 個女主角距離原著的神緒還差很遠呢...

    回覆刪除