2006年7月29日 星期六

友緣

短短一條路竟然再三遇到好耐無見o既朋友,有時都不得不相呢d係運呢!!!


今日lunch得我,媽同細佬三個出去食,回程時撞到個中學合唱團識o既師妹,其實我前排有寫過信俾佢,因為佢今年畢業,但原來佢搬o左,所以失去聯絡!!相隔五年後今日一見,大家都興奮咁拉住對方手,我仲特登行番轉頭陪佢行o左一段路添,哈哈!!!呢個女仔一向好叻女,中學時已經做聯校學生會主席,大學又讀政政,畢業了,份工都幾好呀,o係某大健康報紙做記者呀,真係叻!!!!傾o下傾o下原來佢有o係中學舊生會幫手,仲記得再上星期我係大角咀番工撞到中學同學,其中一個都提過今年係我中學三十週年,十月會有個舊生會飯聚,撞番呢位師妹正好方便我o地搞個畢業五週年Re-U呢!!!!

交換contact後我又沿路番轉頭行番屋企,點知係同一條路上又撞到另一位好友!!!呢位由小學到中學都同校,由細識到大,我亦係早前寫過信俾佢,佢今日同男友一齊,好似趕時間咁,所以我o地只能傾幾句咋!!分手後,我又再向前行,點知又撞到另一位中學同學,佢咪就係我早前係大角咀撞番o既其中一位,見到佢時我第一句係"好邪!!",仲差d嚇親佢,以為我話見到佢好邪!!!

雖然大家住同一區,但平時真係好日都唔會見到,今日一見就三個,真係幾'邪',哈哈哈!!!


3 則留言:

  1. 我就好少係tuen mun撞到舊同學喇,佢地去左邊呢? 好羨慕你d朋友,仲會收到你寄來的信,好難得架! 咁我...會唔會...有一天...有呢?

    回覆刪除
  2. 我有時都會撞到一d舊同學,不過都唔係好熟個d,有時就算撞到都未必會停低吹下水,因為大家都可能怕無話題吧﹗講真,熟個D一定會定期約出黎玩啦﹗

    回覆刪除
  3. (十全開心番大法) 唔開心時 ~ 只要 ~ 望住塊鏡笑十下 ~ 每轉十次 咁 ~ 十下十下 ~ 咁笑 ~ 你個人就會慢慢開心番 o架喇 如笑時加上笑聲 ~ 效果會更明顯 ~ 法力更可以感染身邊人

    回覆刪除