2006年7月14日 星期五

我細佬歐遊番o黎喇!!!!

朝早出o左去大角咀簽約,待遇原來係咁o既~!!!!(前日大姐們都有話我應承人簽約,但連個package係點都未知!
!!)

公司係一間Architecture公司,見工前我曾因為個網頁同公司位於o既地區而誤以為係細公司,但今日我Honey話我知(我honey從事土木工程)佢老細話呢間o係Archi呢行算大呢!!!而我,名議上就係受聘口呢間公司o既Technology子公司喇!!!呢間公司番五日工,無雙糧無Bonus無OT Pay,同我honey一樣,可能呢一行係咁o卦...而月薪呢...完probation有多一K加,都OK啦!!!!

最有趣o既,就係呢間公司o既上班時間!!!!!呢間公司星期一至四番九至六點半,俾一般公司番多半個鐘...不過,星期五就係happy Friday,可以早一個鐘放工,即係番九至五點半,咁o既安排唔知係咪為方便員工星期五放工去Fever呢???另外,呢間公司仲實行彈性上班時間(以前香港塞車嚴重時就聽政府宣傳得多,但見工咁耐都係第一次遇到實行呢樣o野o既公司!!!),員工可以自由選擇番工時間,早o既可以八點番放五點半,遲o既可以番十點放七點半!!如果真係可以自由選擇番工時間 (唔使配合我team人???!!!),咁我一定早番早放呢!!Yeah!!!

下星期二我就正式番工喇,希望少d OT,工作順利,老細好人,學到o野啦!!!

===============================================

夜晚,終於見到我歐遊(一行六人)回歸o既細佬喇,黑o左同瘦o左少少呢!!!!成家人七咀八舌咁不斷問佢呢樣o個樣,好熱鬧,好耐無試過喇!!!原來我細佬臨番o黎前打番香港同我媽講要食叉燒,煎蛋同魚呢,睇怕佢今餐一定食得好滋味!!!!食完飯,佢unpack晒佢d行李,我同我妹幫手排好佢d手信同戰利品影o左張大合照,其實佢都唔係買o左好多o野咋!!!之後我細佬就拎佢本迷你notebook讀番自己每晚mark低o既當日行程,一講就講o左兩個鐘,我同爸媽都聽得津津有味,我邊番睇佢旅行拎番o黎o既地圖同leaflet,真係好羡慕佢去歐洲呀,我真係超級超級想去,而且仲係要自己去,,一定唔要跟團,我好想擁有自己o既旅程!!!但...唉...我無信心一個人plan...唉...我究竟幾時先可以實現歐遊o既願望呢!!!!????

 


5 則留言:

  1. 恭喜妳搵到工呀! 睇黎我都要努力d0刺!

    回覆刪除
  2. 恭喜哂啊!!  一路睇住妳搵工, 其實妳搵工都算順利啦!!   時間都幾好啊, 好鬼佬風格!!

    回覆刪除
  3. 成編blog有唔少願望,希望你能如願啦... 工作順利呀...

    回覆刪除
  4. 多謝大家呀!!!我會努力,唔會令大家失望!!!!希望生活快d安定落o黎啦!!!

    回覆刪除
  5. 我都心郁郁想去歐遊呀! 東歐應該平o的o卦......

    回覆刪除