2006年7月27日 星期四

渺小的我

由於近公司比我以前番工o既公司有規模,所以我只係公司中好細小o既職員仔,本來我以為同我同一日上班,但另一個Team o既女孩子年紀同我差唔多,似做o左o野兩三年,點知今日一齊食飯先知佢完來做o左六年o野...終於證實o左我係全層樓入面年紀最小o既...各位多多指教,好好睇住我呢個o靚妹呀!!!

3 則留言:

  1. HAHA, 我係公司都好細呢~

    回覆刪除
  2. 哎呀! 應該叫公司d同事比多D 磨練妳! 哈哈! 吃得苦中苦.........方為......     你公司電話幾多號?!

    回覆刪除
  3. 磨練將係下個星期降臨喇!!!希望我做到啦!!!

    回覆刪除