2006年7月8日 星期六

香港先生

今晚睇香港先生選舉,睇到我都忍唔住尖叫,鄭融o個句"女人無幾可被咁多肌肉包圍"好正!!!!!似乎男士們參加選美,真係比女士更加要有勇氣!!!至少佢o地要放低"男士o既尊嚴",真勵害!!

兩屆我都係鍾意健力組o既,點知都係輸俾潚灑組...見到成場都係女仔,好似好熱鬧好好玩,忽然係度諗,如果大姐會十個人一齊去睇應該幾果癮,特別係Bess同Athena,哈哈,唔知點解我覺得你o地兩個一定係睇得最high o個兩個...呵呵呵!!!!


3 則留言:

  1. 我都有睇呀,不過我覺得有d位都幾難頂﹗

    回覆刪除
  2. 我出左街, 冇得睇, 想睇番呢... 上年有睇呀, 因為有個friend的阿哥有份選, 支持支持, 不過都覺得有d環節幾激架! 如果十個人都去睇的話, 我估都幾搞笑...

    回覆刪除
  3. yup yup,有d位的確幾噁心!!! To Cindy: 你friend個哥好有勇氣喎!!!!!!

    回覆刪除