2006年7月1日 星期六

捱眼訓

今日朝早用o左好多時間幫手機整主題,就咁就成日!!!到夜晚睇波,第一場英格蘭對葡萄牙,我當然想前者幫手踼走踼荷蘭出局o既葡萄牙啦!!點知睇o左成場都無入球,由於想睇巴西對法國,所以我無睇加時同十二碼,賽果都係我三點起身打俾Honey先知!!!到巴西對法國,雖然好眼訓,但都有頂硬上睇晒!成場波明顯法國踼得好d,特別係防守方面,巴西d人進攻親都出現一對二、三、四o既場面,所以巴西d波成日都會俾法國搶番,最終法國嬴o左,我諗好多巴西fans會失望,最慘係朗拿甸奴今年世界盃未入過波,又要等四年喇!!!!...終於睇完八強,綜觀我發現我有睇o既幾場波,只要我支持o既隊都會輸波...真係無癮!!!!而家四強中無乜心水球隊,或者支持o下就退休o既施丹啦...ZZZZZ

2 則留言:

  1. 我都無乜心水, 但終於可以係電視睇喇!!

    回覆刪除
  2. 我支持葡萄牙!加油呀!

    回覆刪除