2006年6月30日 星期五

原來放榜

今日照樣同媽咪出去食lunch,見到好多學生,之後我媽話我聽今日放榜!!噢,放榜?呢件事好似已經同自己相距十萬八千里咁遠囉!!!夜晚,我識做地打俾我honey個妹問o下佢考成點,仲俾o左少少意見,不過應該幫唔到d咩!!!

夜晚睇波,本來我無乜preference鍾意邊隊,但咁樣睇波似乎無乜意思,本來同Menu一齊支持有主場之利o既德國,點知後尾覺得自己好似支持阿根廷多d!!睇到下半場我部畫面忽然停o左,搞到我好心急,搞o左十幾廿分鐘先睇得番,但錯過o左德國入球...最後場波加時射十二碼(原來大陸叫十二碼做點球),好緊張,德國個龍門好勁,撲到兩球令阿根廷輸波!!噢!兩點,好眼訓!


2 則留言: