2006年6月19日 星期一

唔要marketing呀!!

今日honey病o左,喉嚨痛同咳,請o左病假,不過好彩佢無唔精神,仲約我出去食飯買衫,最衰係我趕住出去interview,搞到佢無時間慢慢揀呢!!!

今日去o左觀塘見工,其實呢份工係Clok托朋友幫手安排o既,首先做o左一個鐘三個字written test,頭45分鐘係multiple choice考programming,前半部關於java o既我因為未學過所以好多唔識,好彩後半部係html,自問都可能全部答o岩...另外半個鐘就係Long question, 都係問番d電腦o野,我估我答得中規中距啦,不過成份test都令我諗起以前U考試咁,好搞笑!!!再之後半個鐘就見HR,不過我問過喇,因為佢o地要識java同J2EE o既candidate,所以我應該無行o架喇!臨In完時個HR仲問我其實有無興趣做marketing,唉,好坦白,我唔想做marketing喇,雖然我個working experience同marketing脫不了關係,但只係短短一年經驗就令我好似被定位去marketing咁,如果今次我話有興趣做,想信我以後都走唔甩marketing,想轉行就難上加難!!!所以真係奉勸各位發現自己唔適合某行業就要的起心肝灑脫咁離開,唔係o既話到真係到年資又大人工又高時先轉行重頭開始就大獲喇!!

雖然呢份工無乜望,但我好多謝Clok同佢朋友咁幫忙,為我操心,麻煩晒喇!!!!!鍚番你十啖啦!!!


6 則留言:

  1. 有份工email左俾你,唔知你岩唔岩...

    回覆刪除
  2. 收到,唔該晒呀,回o左email俾你!!!!

    回覆刪除
  3. 你有無話想搵邊類型既工?

    回覆刪除
  4. 有呀,想搵著重analysis o既工,back-end一d,比較technical/同IT solution有密切關係o既!!!research assistant o個d都幾o岩,但唔想做academic o個種/marketing o個種research!!!

    回覆刪除
  5. 其實我未試過見工時有 written test, 雖然我o既工作都需要 writing skills, 可否分享 written test 多數係點樣 ga? 有咩可以事前準備?  

    回覆刪除
  6. 其實我遇到有written test o既次數都唔太多,大約四五次吧,好似文中提及呢次咁係關於computer programming skills o既都係第一次,因為份工其實係software engineering,所以識programming係必須!!!!至於其他written test多數都係俾一至兩條問題,大約俾45 min至一個鐘或更多時間你作答,問題大多係英文,但都還過寫中文o既!!而問題本身其實同你interview時遇到o既問題大同小異,都係叫你講o下自己strengths and weakness, 寫一個你成功解決問題o既經驗之類, 亦會有d係俾個situation你,然後叫你作實用文,好似invitation letter, marketing plan/proposal等等同工作有密切關係o既文章!

    回覆刪除