2006年6月9日 星期五

kyoko

今日用o左好多時間update自己個網頁,改o左background同加o左一欄講深田恭子,搵o左好多佢o既相,好靚呢!!!


雖然珠圓玉潤,但依然很可愛呢!

對於深田恭子(Kyoko Fukada),我是有一種情意結的!因為我可是跟這個
漂亮女生同年同月同日出生的哦!!

深田恭子十五歲就出道,與金城武拍"神啊!請給我多一點時間!"而開始廣為人認識,當時我仲係一個傻o下傻o下o既中三學生,但深田恭子就已經憑住佢洋娃娃般o既美貌迷倒o左萬千少男少女呢!!

初時,記得我只係覺得深田恭子呢個女仔個樣清純得o黎幾有性格,雙眼好靚好迷人,所以都幾喜歡佢(我不嬲睇明星都係以貌取人!!),後尾知道佢原來同我同年同月同日出世,感覺便變得不一樣了!!!

試諗o下 世界上竟然有個咁靚o既女仔同自己同年同月同日出世,咁如果自己都可以好似佢咁靚、如果自己可以同佢一樣受萬人寵愛、如果自己可以同佢同一命運,咁樣唔係一件令人開心o既事咩?!就算命運唔同,但作為自己幻想o既投射,睇見佢可以星途燦爛,就好似世上另一個我(NANA!!)完成自己夢想咁,感覺都幾奇妙!!

深田恭子出道兩年後,我開始拍拖,我發現我Honey覺得深田恭子好靚,所以幾鍾意佢,由於 想自己成為Honey心目中另一個深田恭子吧,所以我就更加留意深田恭子o既報道,雖然未至於睇晒佢所有劇集,但我電腦中儲仔o既深田恭子Wallpaper已達過百張,唔知咁樣算唔算對佢著迷呢?

而家,隨住深田恭子體型越脹、化粧越濃,現在佢o既人氣好似已經大不如前,連我以前bookmark o左o既深田恭子網頁好多都消失o左,我honey都話佢無以前咁靚,唔再喜歡佢喇!!!不過可能我身型亦同佢一樣不斷膨脹,所以我並無因此離棄佢,特別係每年生日,我年年都會留意報紙娛樂版有無佢生日o既報道,就好似年年都有人記得我生日咁,哈!!!

唔知同年同月同日生日o既我同深田恭子,又有幾多相似同唔相似o既地方呢???


4 則留言:

  1. 寫得好有feel呀,說不定深田都有夢想需要你來完成呢,始終...做明星都有所限制啊!

    回覆刪除
  2. 嘻,今日用o左唔少時間寫o架,上文係我網頁新加o個part o既其中一部份呢!!!講開又講,其實咁耐以o黎我都未識到朋友同我同月同日生日,所以知道有明星同自己同日生日,仲要同年,感覺幾特別呢!!! 至於你話我都可以完成佢完成唔到o既夢想,之前我真係從來無諗過原來我都可以掉轉頭完成佢夢想呢!經你一提後,忽然覺得自己唔一定要成日羡慕人呢~...不過如果可以好似d漫畫咁,同年同月同日生o既我o地可以試試對方o既生活都幾有趣,哈哈哈...  

    回覆刪除
  3. 原來你鍾意深田係咁解gei... 真有趣﹗ 說也奇怪,我找到一個跟我同年同月同日生日的人,不過他是我男朋友的大學好朋友呢﹗我知所以找到這個人,全因為我男朋友與我們一齊慶祝生日,這個世界就係咁細呢﹗或者,遲些你會找到另外一個與你同年同月同日生日的人呢﹗

    回覆刪除
  4. 以前我讀stat 時lecturer計過,其實大約七十至八十人中,當中有兩人係同月同日生日o既機會接近100%,所以我識得多d人,應該都會搵到同自己同日生日o既人呢!!!!哈哈!!!

    回覆刪除