2006年6月20日 星期二

醉心研究中

今日lunch照樣陪媽咪有食送,下午番到屋企到而家就一真醉心研究我部新手機,由於說明書係日文,如果要自己慢慢查字典睇實有排學,所以今日用o左唔少時間上網搵英文說明書同上各大小手機forum搵料,玩o左成日只係研究到點用手機透過電腦個藍芽o黎上網!!!哈,上forum得知屋企附近個商場有免費wifi,太好喇,咁我出街都上到網喇,過幾日要試o下先!!!另外,可惜跟機送o個張TF Card唔work,搞到放唔到大容量o既片同音樂入去試,仲要拎去換添,可惡!!!!!不過呢個新"玩具"功能真係唔少,有排我玩,哈哈!!

8 則留言:

  1. 用手機上網不另收費嗎?

    回覆刪除
  2. wifi = wlan = wireless lan, 即係好似你用notebook係U campus無線上網一樣,唔使錢o架,除非o個你係用GPRS上網啦,經GPRS o既話你個台就會收你錢(如果你個月費唔包GPRS o既話!),好似係跟據你下載o既data size 收錢,即每KB/MB咁收!!!

    回覆刪除
  3. icic 喂你又知唔知咩係RSS呀...

    回覆刪除
  4. 呢樣唔係好知呀,大約好似係一d訂閱功能o卦,但好似聰明少少,佢會知道你睇o左d咩未睇d咩,下次就只會下載你未睇o既o野,咁樣你個電腦就唔使重頭所有o野都下載一次... 希望我無答錯...有時間都可以了解o下!!!

    回覆刪除
  5. 但係多地方可以用到 wifi嗎?

    回覆刪除
  6. 似乎唔太多呀,我之前番學時lecturer都提過話香港呢方面比人落後,日本每支燈柱都裝o既wifi hotspot,所以好多地方都有得上網,而大陸都好似積極咁想係多d地方安裝,至於香港政府似乎無乜行動,以下係我o係網上d forum搵o既,好似新地旗下商場都有唔少有呢樣設施呢!!!! 1. 上環近永安 2. 灣仔電腦廣場樓下地面或1樓 3. 銅鑼灣 JP 外既小巴站 4. 灣仔電腦城對面間三聯1/f近窗位 5. Hollywood plaza, 1/F near Fuzion cafe shop. 6. Pacific place, food court and 1/F near Marks and Spencer. 7. Festival Walk, close to pacific coffee 8. PCCW building, Quarry Bay 9. Mongkok on the street near Standford hotel 10. 以前北角村前面間酒店 11. Tuen Mun Town Centre 12. 所有信和集團既商場 13. Tsim Sha Tsui Centre, Hong Kong 14. Empire Centre, Hong Kong 15. China Hong Kong City (Ferry Terminal), Hong Kong 16. Olympian City 1, Hong Kong 17. Olympian City 2, Hong Kong 18. Island Resort Mall, Hong Kong 19. 銅鑼灣世貿中心 (新鴻基地產提供) 20. 智德中心eTECH (近鵝頸橋天樂里口有大電視既電腦中心) 21. 拍寧酒店大堂 22. 皇室堡電腦廣場 12/F 最入mac機鋪外 23. 藍田地車站啟田出口 24. 清真寺門口..大約219x站 25. 銅鑼灣..近泉章居的starbucks 26. MongKok 環球模型. 27. 黃埔船頭對住既"大家樂" 28. 機鐵沿線暫時都可以FREE Browsing

    回覆刪除
  7. 好搞笑! 其實我有個 habit, 係收集手提電話說明書, 或者係設計得好o既 instructional materials (我講緊o既 "設計" 係指 information design, 即 delivery of information, 而唔係 graphic design).

    回覆刪除
  8. 哈,我都有類似興趣,但就唔係user manual,而係手機介面,我會好留意佢o既interface設計!!!雖然我曾經擁有o既智能手機(包括剛買呢部)只有兩部,但每部我都會用唔少時間去"研究",功能越多越o既機係user interface display上落o既工夫就越多,如果唔係就會令人用到亂七八嘈!!!所以我買機時都幾注重佢o既功能,特別一定一要係smartphone,因為smartphone可以Install軟件去擴充功能.軟件好用興否亦關乎其介面及功能設計,所以"玩"手機真係可以令我玩極唔厭!!! 等我簡單share一個例子講講咩係介面設計啦!!我舊o個部手機send SMS時佢會而要你確定幾樣o野先會正式send message出去,而"確定"按扭並非固定在左方或右方,而係Alternative咁出面係左右兩邊,即係話要確定send SMS,我就要"左","右","左"咁確定!!咁o既設計可以減慢人o既動作,因為人腦需要時間process"確定"按扭o既位置改變,腦部就會有更多時間分析畫面上o既指示,減少人作出錯誤決定o既機會,亦減少人"習慣"性或意外地按下相同按扭而誤發SMS o既機會!!咁o既setting唔方便嗎?又唔會喎,因為呢個"左","右","左"o既operation process一d都唔複雜,所以人好快就會adapt to 呢個setting,唔會產生"麻煩"感覺!!!!呢d就係information flow同user interface design o既用處喇!!!

    回覆刪除