2006年6月5日 星期一

玩得開心d呀!!

臨起身前發o左三個好夢,三個夢都係關於我得到offer o既書面通知!!!!可能真係日有所思夜有所夢吧!!!今日已經係我interview我想做o個份工兩星期o既日子,上次因為我in 時佢o地仲未出個job post,所以同我講我最少要等兩星期,因為佢o地仲要等HR in 人,而我,之前一直都有打電話嘗試接觸約我Interview位小姐,可惜打足一個星期有多都係留言,認真等你等到我心痛呢!!!!希望我個好夢會成真啦!!!

==============================================

細佬今日出發去歐洲旅行,一個多月後先番,但係佢今日仲要趕住跟埋公司d手尾,搞到d行李都係我媽幫佢執!!!佢連自己坐咩航空公司o既飛機又唔知,今晚飛到英國轉機其實係去意大利,但佢竟然以為自己去法國先...佢乜都唔知乜都無預備,真係膽心死我爸同我媽呢!!!!!睇見我爸媽今晚好長氣咁提點我細佬呢樣o個樣,如果我係我細佬,都一定覺得心都煩埋...但而家我係旁觀者,唔多唔少都感覺到我爸媽有幾膽心,話晒都係我屋企第一次有成員單獨離家出國咁耐,又難怪!!!!就算係我,o岩o岩睇住我細佬出門口一刻都難免有種怪怪o既感覺呢!!!!Anyway,一個多月好快過,希望佢唔好咁大頭蝦,玩得開開心心,到時分享佢歐遊o既經歷,等我將來出征歐洲時可以早有準備!!!哈!!!


6 則留言:

  1. 應該可以去現場睇世界盃?

    回覆刪除

  2. 好似話佢去到時應該世界盃完o左喇,不過都好,唔怕遇到球迷騷亂呀!!!!

    回覆刪除
  3. 經一事長一智,要俾佢出去碰下的,又有朋友仔一齊去,我諗你細佬咁老定都係因為有朋友可依賴姐,你地唔好咁擔心啦! 你細佬返來之後可能會大個仔左呢! 仲有可能係黑左同瘦左 (因為日照時間長而且會冇啖好食...)

    回覆刪除
  4. 咁又係,係時候大個仔!!可能佢番o黎唔止黑o左同瘦o左,仲可能矮o左,因為佢要"咩"住好大個背包成個月呢!!!!

    回覆刪除
  5. 見到你細佬去一個月歐洲就諗起我前幾年都去過歐洲一個月,我將我自已一世人可以用的儲蓄、假期、任性、膽量一次過花光。

    回覆刪除
  6. 咁好唔好玩呀??有無咩難忘經驗/事呀???我都好想有機會可以"將我自已一世人可以用的儲蓄、假期、任性、膽量一次過花光"呀,希望未來幾年有呢個機會啦!!!

    回覆刪除