2006年6月17日 星期六

出街 (好難諗標題呢~)

今日一朝起身睇o左"再見熒火蟲",雖然我係宮崎駿迷,但我竟然未睇過呢套動畫呢,之前成日聽日講話呢套動畫會睇到喊,今日終於睇o左,兩兄妹真係好可憐呢!!!中午同honey出o左去沙田shopping,好似好耐無同honey出街咁!!!我帶o左佢去風月堂食,但原來星期六無午餐,無咁抵食,但依然好好味!!!!之後就呢度行o下o個度行o下,睇衫睇書睇手機,近排我上網留意到有部好平o既日本水貨機,大Mon+wifi都係二千頭,好抵,點知今日見到真機竟然賣二千尾,抄到咁鬼貴喎,可惡!!!!但我honey話個樣好差,又大部(168g大牛龜!!),叫我唔好買,要大mon不如諗N記6708...但如果真係二千頭買到大mon+wifi又真係好吸引,樣衰少少都唔緊要...再諗諗先!!!

5 則留言:

  1. 我都係係有線睇番呢套戲咋! 雖然係動畫, 但真係好慘啊, 好感動啊!! 好似有真人版啊, 唔敢肯定啊, 妳知唔知啊?   我個fd 都買左部日本水貨機, 我就唔鍾意咁大部, 又好膠, 好玩具,  雖然可以出到日文, 但都無用啦, d朋友又唔係用呢d機, 邊有人send 日文sms 啊! 嘻嘻! 我部電腦整好啦, 應該話換過部咁啊, 因為換左個harddisk 囉!

    回覆刪除
  2. 我唔知有真人版呀,如果有,唔知真人做o既小妹妹可唔可以做到咁可愛咁精靈呢!! 嘩,換o左harddisk咪無晒以前d o野囉,好心痛喎!!!

    回覆刪除
  3. 係有真人版,菜菜子做好衰0個個女人!至於兩兄妹都ok可愛0刺!

    回覆刪除
  4. 係啊, 真係欲哭無淚啊!  不過我發覺部機仲係shot shot 哋啊, 突然無哂畫面, 真係好驚心啊!    

    回覆刪除
  5. 又無畫面??我記得你之前都試過喎,整電腦時無整番好??

    回覆刪除