2006年6月23日 星期五

由新界北到香港南區見工

今日由新界北去到香港南區見工,由於未去過咁遠,所以我預早兩個鐘出門口,好耐未試過七點幾起身,到八點出門口是我仲覺得自己口腫面腫,哈!!!尋日個HR教o左我坐咩車,而我又上網睇埋地圖,所以今日好順利就到達,坐火車到紅磡再轉巴士只係一個鐘頭二十分鐘,估唔到橫誇成個香港咁滯都唔係太耐!!!

由於比約定時間早到四十分鐘,我只好四圍行了解環境!!!但見四圍都係工業大廈,雖然我上網明明知道間公司唔細,但始終有少少膽心!!好不容易來來回回咁行足半個鐘,終於上去interview,一入lobby睇水牌,原來間公司佔五層樓咁多,個心即刻安定落o黎!!!上到去亦唔係工廠格局,不過我估間公司應該幾環保,因為明顯地我感到佢奉行緊政府推廣o既25.5度室溫!!!!填完form就見HR Manager,尋日係電話中已經feel到佢幾nice,今日interview佢都無問一d難答o既問題,感覺幾casual,而我頭半段用英文講番以前o既工作經驗時竟然無猛咁'er'喎,太好喇!!最後HR Manager同我講佢要問問Department Manager意見先知考唔考慮我,因為佢o地個job ad其實係請有5年經驗o既人呢,雖然係咁,HR Manager都好好人話會幫我同department manager講我有讀過相關o既course,因為佢o地都好難搵到合適人選呢!!!希望佢o地會認真考慮!!!

回程喇,諗住順路去先達換番張TFCard(我買新機張card係壞o既!),點知我摸門釘,原來十二點幾太早,d舖仲未開門!!不過我見到原來唔少人好似我咁樣摸門釘,大家都好無奈,但又好搞笑!!於是我就行去買極之好番屋企同媽咪撐台腳,途經一間特賣場,竟然見到我前日買o既裝飾手機o既貼紙賣$5,我前日買$15,仲要買o左兩張,真肉痛!!!由於太平,所以我今日再入o左d貨,今次買o左d比較sharp同立體o既,你估我部醜小鴨扮唔扮到下面o既天鵝呢????哈...

呢兩個forum有好多好誇o既手機裝飾:
http://www.fightclub.com.pk/forums/showthread.php?t=67822
http://www.twbbs.net.tw/656880.html <=超誇張!!!


5 則留言:

  1. + OIL , GOOD LUCK , wish u 成功  我都要加油

    回覆刪除
  2. 多謝呀,我都去o左你blog參觀,多多指教!!!

    回覆刪除
  3. 雖然南區好遠, 但希望你得啦!!

    回覆刪除
  4. 我住係南區架!妳係邊度見工呀! d貼紙好似浮誇左d喎!

    回覆刪除
  5. 多謝各位呀!! 另外我仲要多謝好朋友CLok呀,多謝佢花時間幫我睇CV,你o既意見好有用,之前懶,一路無修改CV,諗住資料夠多就得,但原來咁樣反而無o左重點!!!我要好好再revise一下先得!!!!

    回覆刪除