2006年6月27日 星期二

火車上遇見偷窺狂

朋友們先唔好被我嚇親,受害人唔係我!!!但係遇見呢d偷窺狂,身為女性,個心始終都唔係太好受!!

話說今日同媽咪出又一城行街食o野,大約兩點八個字回程由九龍塘上火車番屋企,本來我同我媽企係大約第五或六車卡o既其中一道門邊,但唔知係邊個醜男人o既體味嚴重,等火車到達大圍站時落o左唔少乘客後我o地即係向後走去另一道位於左邊o既車門站!!!!到火車駛經沙田時,我忽然望到右方有位著住黑白粗橫間牛仔褲,頭髮稀少o既男人竟然係度偷窺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!由於當時佢背向我,我清楚見到佢交叉雙手,其中一隻手拎住部6280手機拍攝企o係火車右方車門,身穿粉藍色校服o既中學女生,我仲見到佢只用手機拍攝女生o既身體,仲zoom近zoom遠咁影,我於是即刻叫我媽留意!!就係呢個時候個男人唔知係咪想搵第二d目標,佢四圍望,後尾望向我呢邊,我於是同我媽一齊"掘"住佢,意思當然係話佢知我o地見到佢惡行,希望佢停止佢o既變態行為啦!!!!點知佢望到我o地望住佢,仲夠膽繼續影多兩影那女學生!!!!當時我個心已經不斷諗住如果我出聲o既話會點,係車箱入面會唔會有人幫手捉住佢等等...我個心真好驚好亂!!!!

無幾耐後,個男人再望過o黎,唔知係咪覺得行踪被發現,所以佢慢慢向車箱前方行去相隔兩道門,其間我仲一直望實佢,留意佢一舉一動,我見到佢一路行一路望其他女仔,雙手依然交叉胸前拎住手機,佢仲不時望番轉頭望住我呢邊,我當然好驚,都有縮開唔想俾佢望到,但另一方面又覺得我應該繼續"掘"住佢!!!!後來佢向車箱後方(即我呢邊!)行前一道門,我見到佢又有所行動喇...但我始終唔夠膽大聲喝停佢!!!o係我漫長o既內心交戰中,原來到o左大學站,唔知個男人係咪見我一直望住佢,所以佢怱怱拍完最後o個位女仔就落車!!落車後佢向後方行,所以我同我媽繼續'掘"住佢,佢竟然亦一直望住我o地,好似一d都唔驚!!!!火車又開出喇,我越諗越覺得個男人除變態外,仲似乎精神有問題,因為佢樣貌有少許似係"傻"o既(並唔係智障那種),而且佢竟然從無途避我同我媽眼神,神情呆呆滯滯似思考我同我媽係咪發現佢用手機拍人而一d"驚徨"或"心虛"感覺都無!!!!!!!真懷疑佢之後會唔會再上下一部車繼續變態行為,好膽心!!!

遇到d咁o既事,我好唔開心,個心好唔舒服,仲忍唔住毛管"動"打幾個冷顫,呢d人o既行為令人作嘔!!!同時,我亦為我唔夠膽出聲而一直唔開心,我覺得如果我夠膽出聲,可能就可以阻止佢再拍其他人...只係簡單一句"非禮"或"救命"竟然咁難出口...好無用!!!雖然我唔係受害人,但目睹呢一切,仲要同呢個變態人對望咁耐,我而家腦海中仲不斷出現佢那可憎o既面目(見第二次我一定都會認得!!)...真希望呢個變態偷窺狂o既樣同遇到呢件事o既可怖,核突,唔舒服感可以快d從我腦海中消失,亦希望其他遇到相似事件o既人唔好好似我咁唔夠膽出聲,呢d人真係應該得到報應!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


7 則留言:

  1. 呢個世界變態的人真係好多!!  

    回覆刪除
  2. 呢d都係小兒科,有d人仲狼死,仲變態!眾目之下影女士既裙下春光! 妳又唔可以自責既,因為叫左出黎無人幫妳既話就真係唔知點算好!如果係我我只會通知個站長或都個度d工作人員叫佢0地留意吓!

    回覆刪除
  3. 我都覺得通知站長都係一個幾好o既方法,如果再遇到d咁o既人,我希望我識處理!!!當然,最好就唔好俾我再見到d咁得人驚o既人啦!!

    回覆刪除
  4. 係車廂大家無所事事, 所以會特別容易見到d怪人怪事啊,  唔好諗咁多啦! 不過我每朝都要迫MTR, 我會好小心同留意, 費事被人....  , 有時都會見到D人眼望望, 望住佢都唔轉眼個種, 我一定會掘住佢, 又唔想比佢望"舌", 所以我會好大動作另轉面, 等D變態男人知我望全佢!! P.S.  尋日睇雜誌, 見到草蜢7月3日開始有得預售, 不過係要信用咭DBS 囉! 我就無呢張咭啊!!

    回覆刪除
  5. 總之身為女仔都o係公共交通上面都係要小心d,而家人人都有手機影相,就更要小心!!! 呀,我都睇到呀,我都無呢張卡呀,點算呢!!!

    回覆刪除
  6. 我有呢張卡呀, 你要買飛嗎?  

    回覆刪除