2006年6月10日 星期六

下次唔買!

今日同honey食完豬排麵後就陪o左佢出去金鐘,不過唔係行o左好耐就番屋企,點知番到屋企附近時我honey先發現我對涼鞋無o左粒最大o既裝飾石,於是我沿路走番去我落車o既地方,但係都唔見,其實我都唔知我係邊度甩...唉,對鞋新買o架,著過五次都無呢,粒石應該配唔番,好心痛呀!!!!上次我對涼鞋都試過唔見石,但就無呢對咁明顯同礙眼,我諗下次再買涼鞋,我都係唔買呢類會甩石o既款喇...嗚...

6 則留言:

  1. 哈哈,你唔識打個"甩"字????

    回覆刪除
  2. 而家d鞋越黎越化學,試過著到連鞋底都甩出黎!所以甩石都係少事咋!

    回覆刪除
  3. 連鞋底都甩咁勁!!!!但你著o者好耐定係新買呢???我呢對新買無耐,所以真係幾心痛o架!!!

    回覆刪除
  4. 著左幾次咋!可能係平價貨0刺!所以己家買鞋我都唔貪平!我都會買貴少少! 原來一分錢分貨係真架!

    回覆刪除
  5. 我0係旺角見cheap cheap店賣一對涼鞋好似你0個對架,你可以買左0個對,換粒石lor。不過又好似多似一舉咁...

    回覆刪除