2006年6月1日 星期四

無乜特別

今日都係係屋企搵工啦,無乜特別!!!!但我今日已經係連續第三日(唔計尋日假期)打去我正在等消息o既公司度(我只有通知我Interview那HR小姐的台頭電話),但每次都係留言信箱,而家我真係好膽心,好無安全感,都唔知我之前email去o既功課reference同Thank you letter對方有無收到...唉...


4 則留言:

  1. 唔好氣餒0刺!我以前搵過無數工,有好多都無回音! 過一段時間你就會習慣!所以唔駛擔心!  

    回覆刪除
  2. Thanks ar, 我都知搵工係心急都無用o既,唯有祝自己好運啦 !!

    回覆刪除
  3. 果位小姐都幾忙o番, 次次都留言....

    回覆刪除
  4. 係囉,都唔知點先有方法聽到佢親自接電話...

    回覆刪除