2006年5月31日 星期三

端午節又到,尋晚十二點幾一點聽到有龍舟o既鑼鼓聲,望出窗,原夾有一隻龍船係度,唔知係要進行一d儀式定係練習,咁夜見龍舟都係第一次,不過夜燈映照下o既龍舟都幾靚呢!!!!!今年我o地同親友去o左大圍一間酒樓食午飯,不過味道好普通,食完後我同媽咪就坐火車番屋企喇!!!!下午諗住同Honey見面,尋日仲煩惱有乜地方好去,但最終都係無見,哈...放假都唔見,太可惡!!!!夜晚應節食糉,有三大隻菓蒸糉,一隻普通糉,兩隻鹼水糉同兩隻紫米糉,好飽...

6 則留言:

  1. 咁妳有無去睇龍舟比賽呀? 咁妳又係唔係一次過食晒d糉落肚呀! 今年我都係食左兩隻糉左右!(紅豆糉)  

    回覆刪除
  2. 我屋企窗外望到海,所以年年都睇到龍舟比賽,但當然d龍舟邊晒細細粒咁,睇唔清楚啦!!其實我由細到大都未真正去睇龍舟比賽o架,我諗現場有鼓聲一定熱鬧好多!!! 咁多糉的確係一次 過食晒o架,人當然唔只我一個啦,仲有我爸媽同細佬,最好味都係大大隻又多料o既菓蒸糉啦!!! 另外,我想問紅豆糉係咪即係鹼水糉呀???  

    回覆刪除
  3. 原來屋企人share,我以為你一個食! 紅豆糉唔係鹼水糉,而係真正一粒一粒好飽滿既紅豆! 食落有d似食緊紅豆沙!哈~

    回覆刪除
  4. 點解我咁多年都無食過o既,係咪好少有??好似紅豆沙咁??似乎幾好味喎!!!!!!係邊度可以買到o架??

    回覆刪除
  5. 有無得賣我就知! 我食既就係我阿媽親做造!

    回覆刪除
  6. 我問o左我媽,佢只係答"無乜特別",仲話我細個應該食過,哈!!!

    回覆刪除