2006年5月29日 星期一

再努力

今朝一早連睇三集"宫",終於睇完全部二十四集喇,幾好睇!!!!

===========================================

上星期大番間公司轉頭,今日下午收到對方來電回覆話加唔到1K俾我,就係咁,我reject o左個offer喇,咁大個女第一次reject人offer,仲要係一間國際知名o既大公司,我都有懷疑過自己咁做係咪真係好浪費,不過諗真d,既然我apply呢份工時只係抱住見係大公司而姑且一試o既心態,本身其實好清楚知道自己無心係marketing發展,就算俾我入到,只可以話可以生活安定,但想升職睇怕無乜可能,因為我既然唔鍾意做marketing,又點會有心機做好呢?到時又要再轉工其實仲麻煩,對我career development又無幫助,到時就唔係我浪費呢個機會,而係呢個機會浪費我時間!!!!!!

噢,o岩o岩諗住整理自己思想再努力搵工,點知該公司一位職員打o黎(我上星期三interview時遇見的,並好無奈又唔知點推卻咁俾o左我電話對方...)問我點解唔入,仲話我當時唔係決定係唔係都做住先,仲話同佢講好o左(我o地一面之緣,唔好講到我應承你咁喇...)...由於呢位職員係manager grade,佢叫我諗清楚,唔好浪費機會,仲話我想改變主意佢可以幫我同HR兜番...而家又令我思緒混亂番,我似乎又要問多d朋友,吸收多d唔同見解先得喇....Oh...no no no,唔係意見,我似乎係要一d support o既說話,等我可以確定自己決定係正確...

============================================

夜晚約o左舊同事食飯,有V, A同Y,今次B又唔得閒出o黎喇,好耐無見呢!!!!今晚去o左潮樓食潮州食菜,食完後我o地又好似以前咁嘻哈大笑,雖然我同V離開都差唔多一年,但估唔到公司變化不大,我o地依然可以聽到好多熟識o既人同事,話晒都係我第一份工,份外有親切感!!!我都有就自己搵工問題問比較有經驗o既同事A,咁o岩佢識得之刖做我有offer個位o既大公司職員,一問之下先知大公司四月應該已請了人,但對方五月走,而佢o既意見係"未做過大公司就入去見識o下"!!!似乎d意見都唔太正面,終於對今次決定有番d信心喇!!!!


2 則留言:

  1. 都係同佢講有另一個offer, 推左去啦~

    回覆刪除
  2. 無錯,唔好再諗,係時候圓滿結束件事!

    回覆刪除