2006年5月6日 星期六

釋放

我終於從學業o既束縳中得到解脫喇!!!!!!!

自尋日九點起身到而家o岩o岩好三十六小時無訓過喇,兩年前FYP都無試過真係通頂唔訓對住電腦直踩咁多個鐘...

今日我honey好體貼,佢知我無訓覺,所以特登陪我出去中環,仲等我見完supervisor交完功課後陪我番屋企,好難得呢!

而家好眼訓呀,都係唔好再對住部電腦喇,等我去做我每次考完試第一時間最想做o既事先!!!

(呢個習慣都唔記得幾時開始lu,同我一齊住個宿舍o既好姊妹可能會估到...等我而家去做先,聽日先開估係咩啦!!!)

今晚要早抖!!!!! ZZZZZZZZZ..........


5 則留言:

  1. 恭喜哂!  終於完成啦!  真係可以好好瞓餐飽啦!!  祝妳快d有好消息!

    回覆刪除
  2. yeah!!!!係呀,而家好開心,終於可以自由自在做其他o野喇,等我今日mark底自己要完成o既開心事先得!!!!! 另外聽日起我要努力搵工喇,唔可以俾自己懶,亦唔可以再以學業為藉口,要認認真真,搵份好工!!! 多謝你係我做功課其間不斷幫我加油呀,thanks!!!!!!

    回覆刪除
  3. 恭喜你 Master 畢業啊!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 係啊! 又一新挑戰啦! 搵工一定會遇到更多挫折同打沈自信心嘅情況! 點都好啦! 唔好比人打沈妳嘅自信心啊! 每個人都有自己嘅特質同優勝之處, 只係妳適唔適合公司啫! 對妳有信心  

    回覆刪除
  5. Menu: 多謝你呀!!!!!你都番新工喇,大家一齊有個新開始!!!努力!!! 加莉: 無錯呀,有時失業太耐,信心真係會動搖o架,不過我會努力,專心搵工o架喇!!!!!!

    回覆刪除