2006年5月3日 星期三

Fighting!

聽日我媽生日,後日我爸生日...

...所以,為o左陪佢o地出街,我今日一定要盡我所能努力做功課!!!

Fighting!

=====================================

草蜢呀~

我第一次鍾意o既偶像就係佢o地,今晚係電視睇唔夠喉,九月我一定會去紅館見你o地o架!!!


3 則留言:

  1. 幾時deadline啊!! 應該差唔多啦喎! 出多兩錢力啦!! 尋晚睇左啦! 有d失敗, 好求其,好趕咁就做完啦!! 都係睇演唱會好, 約左妳啦!

    回覆刪除
  2. To 落在我心的小雨: 但我乜都無買送俾佢o地呀~ To 加莉: 我番o黎喇,唔使再閉關喇!!!!!我記得呀,約定你!!

    回覆刪除