2006年5月8日 星期一

大出血

今日好開心呀,約o左Cindy去銅鑼灣行街!!我好早就出門口,因為要首先上一間中心試做瘵程!!之後我去買我搵o左幾次都唔見o既Mascara,呢隻牌子其實我一早識,因為深田恭子做過代言人(而家係BOA),而朋友同網上forum都勁力推介話呢隻唔會甩色整到熊貓眼,所以終於買o左,希望呢隻真係唔甩色,可以令我d睫毛好似公仔咁靚啦!!!嘻!!!!

Cindy大約兩點到,食完o野後我o地就開始我o地o既大出血行動!!!!!首先我o地去o左睇眼鏡,原來我o地都同時想買太陽鏡,仲同時想幫襯同一間舖頭,所以我o地就去o左試眼鏡!!!我都唔記得試o左幾耐囉,最後我同佢都睇中同一款,但o個度無新貨,所以我只好番屋企先拎到貨呢!!!睇完眼鏡就去金伯利shopping,Cindy買o左兩件衫,我都幾鐘意其中紅色o個件,幾型,幾sharp,有d明星feel呢!!而我就買o左對涼鞋,其實我早一個月睇中o左o架喇,雖然斷o左碼同埋唔係我想買o既船底款,但我都係買o左對稍大o既,因為個款唔錯,同埋我前排著爛o左對涼鞋,而家屋企無涼鞋喇,唔買唔得呀!!!!!!哈!!!!!最開心係佢比我早一個月見到平五十蚊呀,yeah!!!

再之後再shop o左陣,話咁快六點喎,時間o岩o岩好,因為我honey今日係香港番工呀,約o左同我食晚飯,好難得!!!!我o地去o左小南國,個砂鍋雲吞雞幾好味!!!!之後我又再陪我honey行SOGO,哈,今日真係行足成日,腳都支力,不過好開心,好耐無試過咁輕鬆,大出血o既感覺唔錯(當然唔可以成日咁啦,我呢個無業遊民唔可以咁敗家!)!!!!!!!!!!!!


3 則留言:

  1. 其實MASCARA不一定要買貴就係好, 以個人經驗, 一定要買防水, 個人推介又平又抵用, 我宜家用緊MAYBELLINE (淺藍色包裝), 有機會可以試下, 起碼唔會變熊貓. 我以兩個星期都買左對涼鞋, 不過有D後悔,雖然對鞋搵左好耐先搵到呢對, 起碼唔係好多地方有得賣, 高度又OK, 諗住好易配搭, 原來唔係囉! 更係唔多順眼, 又要買D衫配對鞋, 唉! 而我一直想買嘅船底鞋,到宜家都未搵到對心水! 激氣啊!!

    回覆刪除
  2. 係呀係呀,我又係一直搵唔到心水船底涼鞋,好似好難買o岩咁...唯有再慢慢物色!!! 我之前真係用Maybelline呀,但我會甩呀,今次我買o既其實係Fasio,呢款都唔貴,$60咋,OK啦,今日用o左,真係幾好,唔一舊舊,濕水都唔甩,不過好難卸,我而家仲懷疑緊自己未卸乾淨...(其實佢唔甩,唔卸唔知得唔得呢!?)

    回覆刪除
  3. 更係唔好啦!  太大力又會脫"眼節毛"喎! 我又係推介啊, 我用緊全智賢買廣告個隻牌子, 佢隻御妝油好溫和, 我人又懶, 呢隻可以連眼部一齊落, 雖然呢個牌子有眼部御妝, 其實唔需要囉! 妳可以試試啊, 又平又底用.

    回覆刪除