2006年5月21日 星期日

Free Way

비第二張日文單曲就快係日本推出喇,今日係d blog友度睇到個MV,比起以前d MV,呢個MV有好多비 o既大頭,佢個髮型配佢個可愛笑容,とても可愛いね!!!비o係個MV最後表現用咀同手做出'wave'o既效果,好搞笑呢!!!!!我要快d練熟呢首日文歌詞先得!!!


9 則留言:

  1. 哈..佢的動作好搞笑

    回覆刪除
  2. 係呀,好搞笑!!! 有興趣可以下載睇呢: http://rain-snow.web.infoseek.co.jp/free_way.wmv  

    回覆刪除
  3. 個gif圖好得意呀!係唔係你自己整架! 如果係可唔可以教吓我呀! 如果唔係又可唔可以話我知係邊度搵架! 我呢mv我而家每日至少睇7至8次咁多呀!係唔係好癲呢!

    回覆刪除
  4. 其實我係o係JOSIE個blog 度睇到o架,我都係照copy過o黎,我見JOSIE都有去你blog,我諗你都留意到吧?? 至於GIF呢,想問你有無photoshop呀,我平時係用photoshop整GIF o架,不過要由個MV度整GIF,我諗你要用window o既window movies maker capture你想要o既圖出o黎先,capture完後再用photoshop整gif,聽落好似幾麻煩吧???至於有無方法直接張MV(.wmv format)轉GIF我就唔清楚喇,但我諗你可以上網搵o下有無相關軟件!!!! ^.^

    回覆刪除
  5. 我有photoshop既軟件,但係就未得閒去研究點去用! 至於window movies captures,係唔係軟件0黎架!上網有無得dl架!定係係埋photoshop個軟件入面架!講講下,覺得自己成個電腦盲咁! 麻煩晒妳!

    回覆刪除
  6. 若你有photoshop,那便易辦喇,你開o左photoshop,然後係最頂的menu選擇"window/視窗",然後選擇"animation",之後你就可以整animation gif喇,由於好難用文字話你知,我建議你係Photoshop個help度打animation去搵相關指引啦,我都係咁樣學番o黎o架!!! 至於window movies maker,其實係跟window install o既,你係window o左下角的"start/開始",然後"所有程式",你細心睇就會搵到呢個software o架喇!!!!! 希望幫到你啦!!!

    回覆刪除
  7. feon你真係好勁,識咁多呢方面知識。所以我都好放心,有你一日,我地大姐會的網頁、相片都有驚喜...thx

    回覆刪除
  8. 搵到呀! 妳真係好鬼勁呀!真係要同你講一萬個Thanks同埋鍚你一萬啖呀!(OH!應該留番俾你 honey做!)

    回覆刪除
  9. 哈哈哈哈,唔使客氣呀!!!!不過記得整多d Rain o既靚靚GIF share o黎睇喎!!

    回覆刪除