2006年5月29日 星期一

宮궁

睇完24集"宮궁"喇,都幾好睇,我覺得全劇最吸引之處並非男女主角o既愛情,而係宮入面o既皇室鬥爭,當然,呢d鬥爭都係惡毒太后娘娘自作孽搞出o黎,最後都係童話式咁大團圓結局啦!!!!

成套劇我最欣賞係佢o既意念,竟然諗出"現代韓國皇室",想信大家都知現今仲有皇室o既國家中,比較熟o既係英國同日本,韓國而家並無皇室,但此劇就將韓國消失了o既皇宮、皇帝、太子、太子妃、尚宮等等活現人前,充滿清春氣息o既主角們,再加上靚靚o既宮廷景色同傳統服飾同富現代感o既宮廷靚衫,令成套劇都好鮮艷奪目!仲有太子大婚,皇室緋/醜聞,爭權奪位o既情節,好似真係有個受民眾擁戴o既韓國皇室咁!!將英國皇室本地化,結合傳統同現代,展現歷史文化但又能突破古裝劇框框,仲滿足埋現代少女夢想做太子妃o既白日夢(太子娶o既係平民女主角),諗呢個漫畫(此劇改編只漫畫)出o黎o既真係有創意!!!!若果照樣用呢個意念,應用係中國,唔知又會點呢?

內容方面,頭四集我個人覺得比較悶,可能因為主要講平民女角嫁入皇室,要交代好多皇室法規,所以令我睇到想訓o既感覺,但之後男女角開始培養出感情,又有情敵出現,仲導致皇室醜聞,劇情開始緊湊,不過氣氛仍然輕鬆,直到最後幾集醜聞實在太多,皇室o既法規令劇情都沉重晒,令本來患"明朗病"o既女角都灰沉埋!!!!結局係澳門取景,雖然係大團圓,但我覺得隨住女主角思想變得成熟,結局氣氛並無回複番中段輕鬆o既感覺,呢個似乎係少少遺憾呢!!!!

成套劇四位主角都充滿清春活力,特別係女主角尹恩惠(右二),雖然唔靚,但角色討好!而男主角朱智勲(左二)其實都唔多靚仔,但樣夠冷酷,幾似王太子!第二男主角金政勲(右一)反而幾靚仔,特別係故事前半段未染黑頭髮變薯嘜前!而女配角宋和孝(左一)其實戲份唔多,後半段無晒戲份,反而唔及做反派太后,皇上,皇后,太皇太后同尚宮搶眼!!!不過最搶眼應該係呢隻熊仔(見下圖)喇!!!因為每集片尾預告片前呢隻熊仔都會演譯番該集o既重點情節,開頭我都唔覺有乜特別,睇得多都覺得咁榚幾新鮮!!原來韓國人係"熊"的傳人,所以呢隻熊仔演譯番皇室o既事好有代表性,劇集出街後,呢隻熊仔係韓國都紅埋,好好賣呢!!!

宮網:

http://www.imbc.com/broad/tv/drama/gung/


2 則留言:

  1. 妳講到我都好想睇呀! 好可惜男主角唔靚仔又唔多想睇! 真係矛盾!

    回覆刪除
  2. ok o架ok o架!!!都算係幾有新鮮感o既一套韓劇,雖然男主角麻麻,但第二男主角幾靚仔o架,應該唔會失望,哈!!!!!

    回覆刪除