2006年5月25日 星期四

賭氣

之前俾有offer間公司o既Manager食住,我真係有少少唔順氣o架,好彩佢o地個offer我唔係非accept不可,所以我今日打番去話"如果唔加多1K俾我,我會唔accept offer",講完後真係順氣番,終於有唔使俾人食住,仲要可以"大"番佢轉頭o既感覺,...嘻,都幾爽!!!!(雖然我未必"大"到...)

不過我知道呢個態度其實唔多應該,無理由踏入社會做事仲好似小朋友咁扭計賭氣嘛,只係睇在呢個offer o既重要性不高,加上我認為我唔止佢offer o既價值,所以先賭氣一次咁多,放心,我唔會亂咁拎自己前途o黎賭o既!!!!!

====================================

成個下午都無電話打番o黎喇,算啦,再努力搵工,今次我都係focus搵o岩自己性格/興趣o既好d!!!!Aza Aza Fighting!!另外,今日終於打o左封thank you letter俾我想做o個份間公司,仲attach o左我之前做o既功課俾對方做reference,因為我覺得d功課完全就係呢份job o既工作o既簡單版version,希望佢o地會覺得我更適合佢o地啦!!!!再者,我係email中都有提我有offer,希望佢o地盡快再同我聯絡就好喇!!!!

呢份工無o左...我一定會大嘆走寶,仲可能好傷心都似...

====================================

多得Cindy提醒我先知今日出我final semester o既成績!!!!我都唔知點解讀呢份part-time一d都唔在意d成績,我對上一個學期都係o係個成績出o左成個月後我先知有得check...o岩o岩見到我final project有B+,其實我覺得我做得麻麻(大家都知我只係臨尾衝,咁趕,好極有限!),所以幾喜出望外,反而我同group mate 做得好有心機,present時都俾lecturer 讚o既group project得B喎....


4 則留言:

  1. 嘩,你好大膽呢,亦都好佩服你,勁! 做左呢個決定,就要比之前更要俾心機,搵一份0岩自己既工。經過呢一次,你應該好清楚自己要d乜啦! 加油、加油、fighting!

    回覆刪除
  2. yeah yeah yeah!!!向前望緊要d!!!都係專心爭取另一份仲好!!!!

    回覆刪除
  3. 我都係同學send email提醒,如果唔係我都一舊雲呢! 我都好緊張今次考試,因為呢兩科肥左是旦一科的話,就唔可以出placement喇,好在...都ok 恭喜你終於脫離讀書的魔掌喇!

    回覆刪除
  4. 你就仲要同呢隻魔掌搏鬥多兩年,加油!!!

    回覆刪除