2006年5月13日 星期六

隻CD有腳...

今日中午一家人去食飯,但食完就趕住番屋企,因為今日仲要整渠,周圍都好污漕,快d整完啦!!!!

下午又執o野,其實大約半年前我燒o左一隻碟,碟入面有好多我最愛o既龍貓純音樂,兩三個月前發覺唔見o左,搵極都搵唔番,好心痛,因為我當時燒完碟就將電腦入面d file摌o左呢...今日的起心肝再搵,因為無拎過出街,一定會係屋入面嘛,點知搵o左成個下午都係唔見...嗚...唔通佢隻CD有腳,自己走o左佬...

另外,今晚又開始我煲劇生捱,哈,睇o左"野豬大改造","電車男"(翻睇),同"宮",好忙呢!!!


3 則留言:

  1. 通常唔見左既野千祈唔好專登去搵,咁樣係搵唔到架! 你唔去搵佢佢就會係你面前出現,呢d事經常發生係我身上!(不妨試試呀!) d人話宮好好睇!係唔係真架!有無full house咁好睇架!睇完記得話我知喎!

    回覆刪除
  2. 嗚...因為知道實係屋企範圍,而且唔算迫切要搵番o既o野,所以搵唔到都無法,真係只有等佢自己"行"番出o黎啦!!!! 係呀,我都係上網睇到d人話好睇先睇咋,而家暫時睇o左四集,都算OK啦,但唔知係咪我多數深夜睇,所以有時睇到想訓...但我諗遲d睇到中段會好睇d,到時再講我o既感想俾你聽呀!!!! ^.^

    回覆刪除
  3. 真係唔該晒你呀! 因為個男主角唔多吸引(雖然同Rain Rain一樣有一對小眼睛,但係個樣就相差好遠)所以想了解下先買0黎睇! 有時,我會去北角買翻版韓劇,個度d人就會向我極力推蔗呢套劇!然後我就會同佢講:「我唔鍾意個男主角喎!所以我唔會買!」佢差d俾我激死!哈~

    回覆刪除