2006年5月5日 星期五

生日快樂!!

Happy Birthday to my dear parents!!!!! 今日爸爸生日,而尋日就媽咪生日,最衰我未做晒功課,所以尋日只係簡單咁陪我媽出去食lunch,簡簡單單,平平淡淡!!!

今日假期,所以幾忙都要一家人出去科學園飲茶 !!!其實我第一次去咋,唔係我爸去過我都唔知o個度有茶樓!o個度d o野食都幾好味,食到好飽,但可能係太肥膩啦,番到屋企後個肚有少少唔舒服!!!!

夜晚食生日蛋榚,龍蝦伊麵,炸子雞同媽咪整o既雜果沙律,好豐富!!!!祝爸媽生日快樂,身體健康,永遠快樂!!!

=======================================================

聽日約o左我Supervisor五點交功課,睇o黎今晚我真係要通頂喇!!!不過過埋聽日就OK喇,好期待解除束縛一刻!!!!

 


沒有留言:

張貼留言