2006年5月15日 星期一

三寸之差

今日著住前幾日買o既三寸高船底鞋出街,由於之前未著過高跟鞋,既然今日唔係出太耐街,正好著o黎睇o下自己適唔適應到!!!!

一直以來我認為我的高度應算是中等,因為走在街上,高過我的人大有人在,矮小過我的人也不算少,由於人數相約,所以如果全香港女性高度分為十級,我認為我應該是5吧!!!今日目的地係銅鑼灣,一個人頭湧湧o既地方,結果,"高"了三寸後,我發現我真的看多了很多人頭頂呢!!!

三寸之差,看的東西分別竟然可以那麼大!!先說男士,以前同班同學裡,也沒有多少個男同學比我矮,今日加了三寸後,我發現我高過不少男士呢!!!在我眼中矮少了的男士,即時無咁'高大威猛',甚至變得'弱小'!!!最深刻時一名中年男士走過我面前,我竟然可以清楚地甩腑瞰佢頭頂上幾條撘過去地中海對岸的黑色大橋...感覺認真震憾!!!!至於女士呢,今日當然少了比我高的女士啦,走在街上真有沾沾自喜(也可以說是自欺欺人!)的感覺,想像自己是走在天橋上的模特兒,哈...很開心呢!!!當然啦,看見穿著平底鞋也比我高的女士,我只有驚嘆同羡慕啦!!!!!再細心留意,其實街上不少女士是穿了高跟鞋的,高度由一寸到三寸不等,忽然間,我想我對自己的高度評估可能要重新調整,十分入面,我可能有六至六點五都未定呢!!!當然,呢樣o野只能夠等所有人都赤腳走在街上才可以證實吧,哈哈哈!!!

"高"了三寸後,最開心係今日同Honey食午飯,並肩而行時跟他拉近距離的感覺,不用再仰望他望到頸都支力呢,哈!!!(仰望總還是要的,因為我Honey像비一樣高呢,但仰望幅度少了,當然無咁攰!)而且,我終於進一步了解到Honey眼中充滿頭頂的世界是如何了(雖則未夠高感受他撞到巴士車頂的感覺...)!!!

穿了幾小時高跟鞋,也不是想像中辛苦,但走不快真的不太方便,常常出現我心想走快,但腳步卻跟不上我心的情況...不過,感受了半天高高在上的感覺,認真開心又奇妙呢,哈!!!


6 則留言:

  1. 我都未著過3寸呀~ 不過突然高左的感覺都幾好。返工就唔可以著咁高, 因為成日就黎遲到要跑番公司時, 真係有寸步難行的感覺呢!!

    回覆刪除
  2. 哈哈!! 我都唔可能著太高,  頂多2吋半已經係極限, 不過都無幾對, 本人也不算矮, 比一般女仔高少少, 可能我比較大件啦! D人成日覺得我好高, 唔敢著咁逅, 一來自己覺得辛苦, 二來更係覺得高過D男人好異相咁!!   我尋日都買到船底鞋啦! YEAH!!  一見到對鞋嘅高度好適合, 再睇下個款都Ok, 價錢又合理, 咁就買左啦! 真係可遇不可求囉!!

    回覆刪除
  3. 係呀,所以真要佩服著斗令踭o既OL呢!!!之前睇過唔知d乜,好似話有女士日日穿高踭鞋係因為高高在上,人都有Power d,咁先可以head住班下屬,人高d果然唔同d!!

    回覆刪除
  4. To Menu: 係呀,所以真要佩服著斗令踭o既OL呢!!!之前睇過唔知d乜,好似話有女士日日穿高踭鞋係因為高高在上,人都有Power d,咁先可以head住班下屬,人高d果然唔同d!! To 加莉: 你都買到心水鞋喇?太好喇,夏天可以show o下對美腿喇,哈!!!係呀,高過d男仔似乎唔太好咁,但簡中'高人一等'都唔錯,哈!!!!

    回覆刪除
  5. 我都好想買對高跟鞋著,但係因為腰骨有問題所以一直都唔夠膽試。而家聽到你0地話著高跟鞋個種爽法,我真係好想試下!我想即刻買一對紅色尖頭三吋高既高跟鞋! 仲有就係原來著得多高跟鞋對腳會瘦架!

    回覆刪除
  6. 嘩,紅色尖頭高跟鞋,聽落很美艷咁呢, !!!! 腰骨唔好就盡量避免著太耐喇,我上次著完前腳掌其實有少少痛咁,我覺得著太耐一定會起'jum'呢...要雙腿靚d長d,始終要付出代價,哈哈!!!

    回覆刪除