2006年5月10日 星期三

做運動感覺真好!

今日過得好充實!!!一朝早我同媽出o左旺角行街,不過天氣實在太熱,所以都唔係行得太耐,回程時特地買o左甜品俾特登為o左換渠而放假但又被迫留係屋企看屋o既爸爸,希望佢食得滋味啦!!!

下午,我一 邊睇卡通一邊上JIJIS同JobsDB搵工,交功課後今日先正式搵工,哈,真懶!!!不過睇見網上咁多工,似乎無乜心水,係無明確目標底下漫無目的咁搵,成個下午只係搵到幾份有少少興趣apply...唉,似乎搵工生捱唔係想像中咁易,亦唔會咁快成功,加把勁啦~!

夜晚我一個人去o左游水,我都唔記得上年有無游過水囉,太少游,所以成日都好恨有得游!!!!今日我好健康咁由屋企行去泳池,行足半個鐘當熱身,之後游o左個半鐘,再之後又行半個鐘番屋企,感覺好好,希望我可以keep住游,減肥之餘令身體健康d啦!!

P.S.游水其間其實發生o左樣恐怖事,就係有隻大怪物爬o左上我額頭,我要用手好大力先'mit'走佢,驚慌過後定過神,發現係一隻五毫咁大o既綠色大金龜!!!!嚇死我!!!!!!!怖いね!!!!


1 則留言: