2006年5月18日 星期四

努力搵工

估唔到個風走得咁快,一覺醒來太陽好熱情呢!!今日lunch同我放假o既細佬同我媽去太興食飯,之後下午我又努力搵工,但唔知點解硬係無乜心水工咁,今日努力完都係apply o左一份咁多...好迷惘呢!!!!聽日去IFC2 2nd in,希望順利啦!!!!

4 則留言:

  1. 加油呀!!! (應該in完喇喎~~~)

    回覆刪除
  2. 無錯,in完喇!!等我而家開始寫日記先!!

    回覆刪除
  3. 未有結果呀,想知知詳情可以睇新一篇日記呀!!!! (由於無機會發問,所以我都唔知幾時先有結,但我諗下星期都無電話就應該無lu...!)

    回覆刪除