2006年5月1日 星期一

火舞黃沙

好耐無試過咁期待一套電視劇集,除o左因為舖天蓋地o既宣傳外,當然係因為金枝慾x班底o既質素保證啦!!!

頭先我同我妹都捕實電視收睇,感覺唔錯,可惜我心掛掛,因為仲要做功課而唔可以盡情欣賞,有d可惜!!!

再夜d睇向世界出發,呢套又係一套好好睇o既節目,唔睇唔得...

點解偏偏係我最唔得閒時先有咁多好節目!!!早一個月我得閒d就三線劇都吸引唔到我望一眼...而家唯有做功課做夜少少,訓少d補番睇電視o既時間啦!!!

P.S 新電視賣廣告話六月會播"宫"呀,呢套韓劇係韓國做完無耐,收視仲好高,好期待!!正!!!


4 則留言:

  1. 唉, 我 miss o左火舞黃沙 tim, 當時我上緊網, 唔記得o左今晚做第一集!  

    回覆刪除
  2. 唔緊要,今間睇番啦!!! 不過你錯過o左陳豪俾人點天燈o個幕喇~

    回覆刪除
  3. 我都有睇第一集,睇完有好多地方都唔明,或者係我唔想去明掛!(因為劇情太老套),所以而家都無睇! 反而女人唔易做好睇好多,因為講中晒女人既心事!忘年戀又有,借種生仔又有....俾我個感覺好新鮮,而且內容都好大膽(成班人,有男有女,係度討論衞生巾同埋女人個幾日個種痛苦感覺係點!)睇到我好有共鳴!

    回覆刪除
  4. 我間中都有睇女人唔易做呀,不過無睇你講o個part添!近排講借種生仔,呢種心理就唔係咁易理解喇!

    回覆刪除