2006年4月29日 星期六

偷閒

尋晚訓o左十個鐘,好滿足,雖然都仲feel到自己好支力,仲未補得番之前未訓夠o既...

一朝上blog,睇到一個blog友講usability,忽然好似遇到知音咁,即刻留言請教,好期待我可以係佢身上有所得著!!!

今日難得一家五口又齊人,所以我雖然要趕功課,但都有出去沙田一齊食午飯,本來我爸要去運輸署,點知因為我妹同我遲o左落樓,教到我爸去到時運輸署關門,有少少唔好意思!!!

下午我又忙裡偷閒,同honey行o左陣街,傾o左好多計呀...因為我兩星期以來唔得閒到只可以每晚打個電話講'早抖'呢!!!!

番屋企又要作戰喇...

 


2 則留言: