2006年4月26日 星期三

累與慮

連續兩星期日以繼夜係屋企做功課,期間只係上星期番學同星期日出o左去食午飯,真係名副其實'閉關'!!!

已經成個星期每朝8am to 3am,黑眼圈話咁快深過隻熊貓,仲瘦o左兩磅(呢樣可能係唯一好事!!!),尋日朝早開始腳痛,唔知點解大脾後方好支力,就好似做完運動o個仲支力,令我坐唔好,以驚係我連續坐得太耐,成兩星期不斷坐,搞到壓住d血管...所以今日都有特別拉o下筋,郁動o下...希望唔好太遲啦....

由於個prototype差唔多完成,所以深夜特登麻煩Vivi幫我約人,但因為學期尾,我忙時大家都忙於溫習考試,campus唔會有太多人,真係好擔心份功課去到呢個地步會做唔落去....所以Vivi都係好辛苦先幫我約到一兩個人幫我做test...其實我都知我衰喇,唔早講,但係我個prototype都係o岩o岩ready,所以無法子呢...唉,今次麻煩到咁多人,令我好唔好意思,不過我一定會好好報答佢o地!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言