2006年4月19日 星期三

有趣的presentation

今日上最後一堂,所以係Present,見到好多生面口,因為好多人平時都唔上呢一堂!!!今晚個present主要係諗一d新橋去棒人做歌手,total有八組,其中五組選擇重新包裝一d半紅不黑o既歌手,而另外三組就發掘一d新人!!!我o個組就係後者!!!Present完後阿Sir都話我o地個諗頭幾好,雖然我o地組d CD包裝比較環保(無咁多coupon呀,小冊子呀,仲要係用紙皮同借番o黎o既膠紙上堂前十幾分鐘整...),不過都覺得呢份project幾好玩,持別係今次我係負責晒d 唱片封面封底同poster設計,都真係幾有滿足感呢!!!


4 則留言:

  1. 妳d功課好得意喎! 

    回覆刪除
  2. 係呀,的確幾好玩,最衰我趕緊份final project,唔係o既話我一定會俾心機剪埋廣告片o架!!!由於阿Sir收o左我o地d傑作,所以我o地都有影相留念,不過要等人send 番俾我,要遲d先可以post相出o黎俾你睇!!!!嘻!!!

    回覆刪除
  3. 係呀,的確幾好玩,最衰我趕緊份final project,唔係o既話我一定會俾心機剪埋廣告片o架!!!由於阿Sir收o左我o地d傑作,所以我o地都有影相留念!!!!

    回覆刪除
  4. 有時間post上呢欣賞下啊!

    回覆刪除