2006年4月8日 星期六

又到週末,今日我第一次坐我妹呢個新牌仔o既車,佢駕車好慢,而且唔多穩定,所以我爸、我細佬同我三個人成日齊聲提佢要點駕車,好好笑!!!諗番我o岩o岩有牌,可以做司機時,只係得我爸一把聲'教'我駕車已經有d煩,仲反而會嚇到手忙腳亂,而家有三把聲叫住我妹,相信佢一定頭都爆都似,哈哈!!!!!

4 則留言:

  1. 香港地方太細, 我直情無諗過去考牌啊, d路又窄! 如果係外國我一定會考番個車牌, 加上香港地方細, 泊車貴同油費, 實在太唔化算了! 

    回覆刪除
  2. 係呀,我都知養車應該幾辛苦呀,不過o個時諗住畢業,未有工番前搵d o野做o下,咁學車應該都幾實用,又唔使等大個邊番工邊學咁煩,咪學o左先囉!!!! 不過學o左後一至兩星期先駕得一次車,有時懶又唔想駕,都幾怕自己會生疏呢!!!

    回覆刪除
  3. 我呢排無野做,原本都有諗過去考個車牌架,不過因為我爸爸又賣左佢架車,我自己又根本無諗過要買。係只考無得的情況底下,我都係打消呢個念頭啦!

    回覆刪除
  4. 係呀,無得練的確會唔識駕車o架,一定生疏,到時又要再交學費補鐘,益晒d駕駛學院/師傅lu!!!

    回覆刪除